آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

بعد از 40 روز

1392/9/10 22:52
نویسنده : مامان سولماز
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و دختر گلم که شرمندتون شدم و خیلی دیر اومدم.اوه

عزیز دلم دخترم عاشقتم ملوسکم، عاشق بغل کردنتفرشته وقتی تو آغوشمی بهترین حس رو دارم آرامش خاصی دارم که هیچ وقت هیچوقت دیگه ای اون آرامش رو ندارم به خصوص وقتی خودتم منو میچسبیماچ

خوب جوجوی مامان اول از همه بگم برات که چرا انقد دیر آپ شدم، سخت مشغول بافتن لباس های زمستونی برای دخمل نانازم بودم. اینم بگم چرا انقد طول کشید چون من هیچ چیز از بافتنی نمیدونستم حتی گره ساده رو!!! و برای اینکه تجربه اولم بود طول کشید و البته خیلی هم خونه پیدا نبودم تا زودتر از این تموم  کنم. اینم از عکس های بافتنی(مبارک گل دخترم باشه ):

تو این ماه دختر عمه ات به دنیا اومد که اسمش لاوین هست و تو بهش میگی ابین!!!

دست برداره این عروسکت هم نیستی دیگه مجبور شدم براش اسم بزارم و از اونجایی که کارتون هادی و هدی رو دوس داشتم اسمشو گذاشتم هدی، تا یک عروسک پسر هم باشه اسمشو بزاریم هادیچشمک. البته جناب عالی بهش میگی ادی:(انقد دوسش داری کفشاتم پاش کردی)

و این یکی عروسکت هم آلما جون هست که زیاد دوسش نداری:

این چیزایی که مینویسم واسه اوایل ماهه:

آنیل ماهی چیکار میکنه دهنتو باز و بسته میکنی.

هر چیو بخوای باز کنم میگی باز.

ماه: ماه

آنیل خرگوش شو انگشتاتو میبری بالا سرت.

پرواز کن دستاتو باز میکی و میدویی.

اسمت چیه : اوایل میگفتی آدیل الان میگی آنی

عشق مامان کیه: میگی آنی ، نفس مامان :آنی.

صدای باد: هو هو (فوت میکنی)

 باد با خودش چی میاره : ابر

قطار : چی چی(همون هوهو  چی چی )

تمامی اعضای صورتتو هم به فارسی بگیم هم به ترکی نشون میدی.

اولین برف عمرت رو چند روز پیش دیدی و از دیدن برف چقد ذوق داشتی عزیزم گویا دایی کیومرث و بابایی هر کاری کردن دست به برف نزدی!!

بارون هم بیاد بایون بایون میگی یعنی از پنجره بگیرمت بیرونو نگاه کنی.

عمو:عمو

عمه:عمه

مامان بزرگ: ما

بابابزرگ: با

یه چیزی رو بخوام بگردم میگم انیل فلان چیز کو میدویی دراز میکشی زیر میز و نگاه میکنی یا میری تو آشپزخونه زیر کابینت رو میگردی.

 وای چقد شیطون شدی و میری روی میز وایمیسی یا روی لگن و غش غش میخندی یعنی بلند شدم!!!

از رو مبل ها میپری این ور اون ور و من همیشه نگران!!!

اینم عکس اولین مسواک و خمیر دندونت:

 توی قاشق رو نگاه میکنی و میگی آینه یا میز غذاخوری روی پایه هاش که فلزی کار شده و قدت میرسه نگاه میکنی میگی آینه

تاب تاب عباسی خدا آنیل و نندازی اگرم بندازی بغل زودی میگی مامان بندازی.

اینم عکس های آتلیه باربد خوشگلم (پسر عمه مامان):

 

 

اینم یه کادوی خوشگل از طرف عمه منیژه ام مامانی باربد جون دست گلت درد نکنه عمه جونم:

خلاصه آنیلم خیلی جیگری قربونت برم الهی.قلبماچ

اینجا شال منو سر کردی و میگی مامان مامان :

 ماچقلبماچ

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان اهورا(شهرزاد)
11 آذر 92 15:23
عزيزم كلي دلم واستون تنگ شده بود. چه لباساي قشنگي بافتي سولماز جون. اونجا الان ديگه حسابي هوا سرده نه ؟برف هم كه اومده . مواظب خودتو باشيد. حسابي شيرين شده اين دخملي واسه خودش. خدا برات حفظش كنه عزيزم ببوسش
مامان سولماز
پاسخ
وای عزیزم ممنون که سر زدی منم حسابی دلم براتون تنگ شده زودی میام پیشتون ببوس اهرای شیرینو
مامان پریسا
11 آذر 92 16:32
افرین مامانی زرنگ که از وقتت به خوبی استفاده کردی. ایشالله انیل جون به خوشی ازشون استفاه کنه. قدم نورسیده هم مبارک باشه.
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم قربونت برم
مامان فرشته هایآسمانی
12 آذر 92 11:33
سلام خانمی که خیلی قشنگ بافتی دستت درد نکنه جیگر آنیل برم با اون حرف زدنش
مامان سولماز
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف داری
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
12 آذر 92 11:50
واااااااااااااااااااااااای سلام.... بالاخره اومدین. من ک باورم نمیشه بدون بلد بودن بافتنی ب این شیکی بافتی.. خیلی قشنگه. مبارکش باشه. آنیل خاله ایشالا ب سلامتی ببوشیش. نینی جدید مبارک. چه اسم قشنگی داره.
مامان سولماز
پاسخ
سلام اینطوریا هم نیست با چشای قشنگتون میبینین
یاسمن ( مامان فرشته ها )
12 آذر 92 17:55
وای چه خوشمل بافتی سولماز جون و ترکیب رنگ خیلی خوشکلی هم داره بخصوص یقه اون پلیور را خیلی خوب بافتی دستت درد نکنه مبارکش باشه آنیل عزیزم
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته
مامان آلما
13 آذر 92 14:11
آفرین به مامان هنرمند دستت درد نکنه. خسته نباشی راستی پست جدید دارم
سپید مامان علی
14 آذر 92 11:17
به به به مامانهنرمند...عجب لباسهای خوشگلی واسه گل دخملی بافتی.. ماشالا تجربه اولت خیلی قشنگه... فدای آنیل با این همه شیرین زبونیهاش.. عکسهای آتلیه باربد جون هم خیلی نازه راستی شال مامانی بهت میاد کادوت هم مبارکه
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم بابت این همه نظرات لطف داری
مامان طاها
14 آذر 92 16:23
سلام خانوم هنرمند. آفرین به این مامان باسلیقه.ایشالا انیل جون به سلامتی این لباس هارو بپوشه
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی چطوری عزیزم؟ طاها جون چطوره؟ ممنون لطف داری
عاطفه مامان الای
17 آذر 92 15:19
به به چه خوشگل شده بافتنیات عزیزم مبارکت باشه سولی جون دخملت حیلی نازو خوشگل شده خدا برات حفظش کنه
مامان سولماز
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنون
الی مامان آنیل
17 آذر 92 22:41
مامان سولماز دستت درد نکنه خیلی خوشگل بافتی آفرین آنیل جون گلو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سولماز
پاسخ
ممنون دوست خوبم ببوس انیل جونو
دوستت رویا
18 آذر 92 15:10
سلام عزیز خوبه بافتنی بلد نبودی و به این خوشگلی بافتیاگه بلد بودی چه می کردی؟! ایشالله لباس عروسی دختر گلت رو بدوزی. این زیر میز گشتن انقدر بعدها به دردت می خوره. من هنوز هم هر چی میوفته زیر کابینت دخترم رو صدا میزنم!!!!
مامان سولماز
پاسخ
سلام رویا جون شما لطف داری عزیزم باز خوبه یه کاریشون به درد بخوره
maryam goli
19 آذر 92 9:42
سلام عزیزم. خیلی قشنگ بافتین به خصوص که تجربه اولتون بوده مبارکت باشه انیل جون. میشه به منم بگین که چه طوری یاد گرفتین؟ آخه منم بلد نیستم و خیلی دوست دارم یاد بگیرم یه دنیا ممنونت میشم
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی مرسی لطف داری عزیزم گره های ساده شو یعنی زیر و رو و کشباف که یه دونه زیر یه دونه رو هست از خواهر شوهرم یاد گرفتممدل رو از اینرنت برداشتم و طرح دادم!!
سمیرا مامان پرنیان
22 آذر 92 0:39
واییییییییی چه خوشملنخانومی خوبه حالا وارد نبودی اگه بودی چیکارررررر میکردیمبارکش باشه
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عزیزم
عاطفه مامان الای
24 آذر 92 23:30
ممنونم بابت تبریکت سولماز جون چرا پست جدید نداری؟
مامان سولماز
پاسخ
خواهش میکنم خانومی با آنیل همین رو هم که مینویسم خیلیه!!!!بس که شلوغه
سپید مامان علی
25 آذر 92 10:02
ما آپیم
مامان آیهان
30 آذر 92 9:54
ای جونم چه ناز دختریهههههههههههه
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خانومی
مامان فرشته های آسمانی
30 آذر 92 10:44
به صد یلدا الهی زنده باشی اناروسیب وانگورخورده باشی اگر یلدای دیگر ما نباشیم توباشی وتوباشی وتوباشی
مامان محمدحسين
1 دی 92 8:13
سلام مامان مهربون آنيل جون. خدا بهتون ببخشه دخمل نازنينتون رو. ممنون كه گاهي به وبلاگ پسر من سر مي زنين. از ديدن پيام هاتون خوشحال مي شه. موفق باشيد.
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم عزیزم خدا براتون حفظش کنه
الهام
14 دی 92 12:52
سلام گلم دخمل نانازی داری خدا براتون حفظش کنه یه چیز جالب اینکه تاریخ تولد پسر من و دخمل شما یکیه!
مامان سولماز
پاسخ
سلام ممنون واقعا چه جالب همزادن پس
الهام
14 دی 92 17:09
منم با افتخار لینکتون کردم
شبنم
19 بهمن 92 13:54
عزیزم خیلی بافتنی هات خوشگلن البته منم بلدم ولی نه اینطوری می تونم بپرسم چطوری و از کجا یاد گرفتین فیلم یا اینترنت
مامان سولماز
پاسخ
لف دارین من گره هاشو از خواهر شوهر و بقیه چیزارو از اینترنت