آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

تو مثل بهاری

1395/3/21 22:34
نویسنده : مامان سولماز
523 بازدید
اشتراک گذاری

تو مثل ِ بهانه اي

 

تو مثل ِ بهاري

 

تو مثل ِ تمام ِ هر چه تا به حال داشتم نيستي

 

جدايي از تمام ِ آنچه منظور ِ من است...

 

تو بهترين حسّي...

 

صورتي ِ دخترانه اي

 

با تمام ِ دلبري ... با تمام ِ قصه هاي دلبرانه

 

كه پيش ترها

 

مادرم براي كودكي هايم تعريف ميكرد...

 

هنوز نميداني چقدر ميخواهمت

 

هنوز نمیفهمي كه اينجا كه من ايستاده ام كجاست ...

 

زندگي كن بهانه ي قشنگ ِ من براي عاشقي

 

زندگي كن و آرام آرام بزرگ شو

 

برايت لحظه ها را بعد از عيد

 

پر از انتظار ميكنم

 

مطمئنم

 

تو از بهار هم تازه تري

 

تو از هفت سين ِ شب عيد هم زيبا تري

 

تو از خوابهاي قشنگ ِ دم صبح هم

 

شيرين تري

 

جانكم...عزيزكم...

 

زعفراني ترين طعم هاي روزگار

 

به طعم ِ عاشقانه هاي ما

 

من و ُ تو

 

نميرسند.

 

پی نوشت1: بعد از یکسال 

پی نوشت 2: این متن ببه نظرم خیلی قشنگ اومد گذاشتم تو وبت عزیزم قشنگ تر از بهارمبوس

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرشته های آسمانی
27 تیر 95 14:55
سلام خوبید شما هم که مثل من دیگه به وبتون سر نمیزنید دلم براتون تنگ شده بود آنیل جون خوبه از طرف من ببوسینش ایشالله همیشه سالم وشاد باشید سلام عزیزم فرشته های خوشگلت چطورن؟ ببوسین از طرف من