آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

نگرانی مادرانه

1394/1/11 13:39
نویسنده : مامان سولماز
672 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دل مامانمحبت عشقم یه مدتی میشه که غذا خوردنت خیلی کم شده و از این بابت خیلی ناراحت و دلواپس بودم

از وقتی که از شیر گرفتمت به هیچ عنوان شیر نمیخوردی گوشت هم که نمیخوری دیگه چی موند!!!گریه

به خاطر همه موارد بالا نه وزن گرفتی نه قد انداختی با سن 2 سال و 9 ماه 13 کیلو و 89 سانت هستی و این منو نگران میکنه اما نمیدونم چی کار کنم ، دکتر هم میری فوری یه اشتها آور مینویسن غیر از این کار دیگه ای بلد نیستن متاسفانه!سکوت

بعد از چند روز فکر کردن چون دیدم از نی خوشت میاد تصمیم گرفتم لیوان نی دار ذبرات بگیرم تا شاید فرجی حاصل بشه و به شیر خوردن علاقه مند بشی، با هم رفتیم و لیوان گرفتیم البته ویتا گلوبین هم گرفتم که لااقل غذا نمیخوری یه کم ویتامین بره تو اون بدن بیچاره ت! البته کلی سرچ کردم کم ضررترین شربت بود که پیدا کردم.متفکر

خداروشکر الان روزی یه لیوان شیر میخوری و به لیوان به قول خودت پنگوئنی علاقه مند شدی بغل

خلاصه امیدوارم رشدت برگرده به حالت قبلی و منو از نگرانی در بیاریعینک

 

                                                                     آرزویم این است:
                           
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

              نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی.

 

           

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

کوثر
16 فروردین 94 15:05
سلام خاله جونم.آپدیت کردم خوشحال میشوم بیایید.موفق باشید.
سمانه
16 فروردین 94 17:47
سلام عزیز دلم خدا این خوشگل خانوم رو واست حفظ کنه... الهی که سال خوب و پر خیر برکتی در پیش داشته باشید... با افتخار منتظرتونم که بهم سر بزنید... و آنیل کوچولو با دختر گلم وانیا دوست بشه...
مامان سولماز
پاسخ
سلام ممنون خانومی حتما میام
مامان مهتاب
17 فروردین 94 7:38
نگران نباش بزرگتر که میشن بهتر میشن عزیزم " فقط شیر رو به زور اصلا بهش ندی خودش کم کم علاقه مند میشه بهت قول میدم
مامان سولماز
پاسخ
ایشالا ، راس میگین، حتما
کوثر
17 فروردین 94 14:56
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی ببخشید خاله جونم بازم... راستی رمز رو هم براتون تو خصوصی دادم.
مامانی هیما
18 فروردین 94 14:16
حرف دل ما رو زدی مامانی ، هیما هم اینجوری اصلا غذا نیمخوره ، راستی عزیزم عیدت مبارک ان شااله سال خوبی داشته باشید
مامان سولماز
پاسخ
ممنون اکثر بچهها همینطوری هستن متاسفانه
سما مامان مرسانا و ارشيا
20 فروردین 94 9:45
سلام عزيزم واااى چه دختر خوشگلى روز به روز دارى خوشگلترن ميشى آنيل جونم مامانى اسپند يادت نرهااااااا راستى عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان سولماز
پاسخ
سلام میسی خاله مهربون چششششششششششششم اومدم
یاسمن( مامی فرشته ها )
22 فروردین 94 11:56
خدا را شکر آنیل جون با شیر به توافق رسیده هلیای من هم شیر نمی خوره من هم یه لیوان با شکل موش و نی دار گرفتم واسش اما باز هم فقط توش فقط شربت و اب میوه می خوره
مامان سولماز
پاسخ
از همون اول که لیوان و خریدم بهش گفتم فقط لیوان شیرته و چیز دیگه توش بهش ندادم تا عادت کنه ایشالا همه بچه سالم و سلامت باشن هلیای عزیزم همچنین
یاسمن( مامی فرشته ها )
23 فروردین 94 12:49
چه جالب . ترفند خوبی بوده اینجوری آنیل جون به خاطر جذاب بودن این لیوان شیر را هم قبول کرده. ممنون از راهنمای ات عزیزم
مامان علی
30 فروردین 94 18:13
عزیز دلم عمق نگرانیت رو درک میکنم چون جفت بچه های منم به شدت بد غذا هستند اما به نظرم زور و اجبار فایده ای نداره فقط باید از طرق مختلف امتحان کرد بلکه یکی از راهها موثر واقع بشه امیدوارم زودتر دخملمون اشتهاش برگرده
مامان سولماز
پاسخ
فک کنم نگرانی اکثر مادراست از بس که بچه ها حرص میدن آدمو خدا حفظشون کنه
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 13:09
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان سولماز
پاسخ
مرسی کوثر جان چشم میام سر میزنم
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 17:29
سلام خاله جونم ممنونم که بهم سرزدیید.آپ نمی کنید ؟؟؟دلمون واسه انیل جون یه ذره شده...
مامان سولماز
پاسخ
آره کوثر جون تنبل شدم والا
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 17:29
راستی خاله من شمارو لینک کردم...
مامان لیانا
4 اردیبهشت 94 18:49
مامانی نگران نباش بچه ها تو یه دوره ایی بی اشتها میشن لیانا هم گاهی دچار کم اشتهایی میشه ولی دوباره خوب میشه.. ماشالا انیل جون بزرگ شده و قد کشیده بوس برای آنیل زیبا
مامان سولماز
پاسخ
این نگرانی هاست که آدمو پیر میکنه یعنی واقعا آنیل فرق کرده !!! مرسی عزیزم خوشحال شدم
**مامان ایلیار**
6 خرداد 94 1:15
سلام به همه دوست جونهای نی نی وبلاگی مون، ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانش