آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

تولد 3 سالگی

1394/5/29 21:16
نویسنده : مامان سولماز
709 بازدید
اشتراک گذاری

                               میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست 

                    که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

                     و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

                                میلادتو معراج دستهای من است

                        وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم. 

 محبتمحبتدختر زیبای بهاری ام 3 سالگیت مبارکمحبتمحبت

خوب عزیز دل مامان تو این تولدت بیشتر از هر سال لذت بردی و برای بریدن و خوردن کیک لحظه شماری میکردی تولدت خیلی خودمونی بود و اولش قرار بود خونه خودمون باشه اما چون مامانی نتونست بیاد ما هم با خاله الی و زندایی تصمیم گرفتیم بریم خونه مامانینا.

خیلی خوش گذشت. خوب همکاری کردی ولی از اونجایی که مصادف با اولین روز ماه رمضون بود تولدتو بعد افطار گرفتیم و شما از بس خسته بودی و خوابت میومد یه کم بی حال بودی . فک کنم تا اول ابتداییت یعنی تا 7 سالگیت تولدت تو ماه رمضون باشه من اینو خوش یمن میدونم به خصوص که این دفعه اول ماه رمضون بودجشنجشنجشن

بارون شدیدی بارید تا الان هر سال تو تولدت بارون باریده از این بابت هم به تو میبالم عزیز یکی یدونم که روز تولدت انقدر آسمون هم خوشحالی میکنهبوسبوسبوس

چه شیرین میخندی قند عسلبغل

کادوهاتم لباس و عروسک بودن و دایی کیومرث از مالزی برای همه یه عالمه کادو آورده بود برای شما هم که مخصوص:

البته این تاپ ها 3 تا بود یکی هم آبی:

اینم مایو خیلی خوشگل که تاپش رو خونه مامانینا جا گذاشتم وقتی دیدی حاضر نبودی از تنت در بیاریآرام:

دست همه درد نکنه به خصوص دایی کیومرثبوس

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

رد پا
31 مرداد 94 22:10
سلام من کارمو تازه شروع کردم و تو سایتم کفش و پاپوش و جوراب دارم خوشحال میشم سر بزنید و در صورت امکان لینکش کنید.
یاسمن( مامی فرشته ها )
1 شهریور 94 13:22
تولدت مبارک باشه انیل جون اگر چه 2 ماه ازش گذشته. هدیه هات هم مبارک باشه خوشکل نازنین
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خاله مهربون
تک دختر مامانش(kosar)
3 شهریور 94 18:28
تولد عشقممممممم مبارک.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ هورررررررررررررررا♥
مرضیه
5 شهریور 94 10:46
تولدت مبارک خانوم خانوما . انشاءالله 120 سالگیت گلم.
یاسمن( مامی فرشته ها )
4 آذر 94 9:56
آاااای سولماز جون کجایی ؟ چرا ترک وب کردی خواهر؟
مامان آیسا
24 بهمن 94 4:07
سلام عزیزم خوبی؟بعد مدتها اومدم وب.چقدر خوشحالم که عکسای انیل عزیزمو میبینم.حیف که خیلی وقته آپ نکردی.خداکنه حالتون خوب و خوش باشه.
مامان فرشته های آسمانی
3 اسفند 94 8:44
سلام خوبید خانمی دلمون براتون تنگ شده شما هم که مثل من دیگه آپ نمیکنید البته من مدتی وبم خراب بود
پرنسس آنیکا
16 خرداد 95 17:43
مامانی بهمووووون سربزن