آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

شیطنت های آنیل

1392/7/7 10:28
نویسنده : مامان سولماز
761 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان این دفعه اومدم از بازیهات و شیطونیات بنویسم شیرین زبونمماچ

عروسکم یکی از عروسکاتو و یکی از بلوزاتو میاری و بهم میگی بپوشون میوشونم با چه ذوقی میری و میذاری تو کریرت یا مثلا غذا میدی بهش با دهنت هم ادای غذا خوردن عروسک رو در میاریقهقهه

 یه جایی پشت مبلا محل بازیت هست اون روز دیدم داری خاله بازی میکنی قربونت برم ضعف کردم برات:

حالا بگم از شیطونیات دستاتو ماژیکی کرده بودی و البته کل پاهاتو حالا بیا و ماژیک رو از دستت بگیریم یه قیامتی به پا میکنی که بیا و ببین:

یا اینکه عاشق وسایل آرایشی هستی و اینو که به هیچ عنوان نمیشه ازت گرفت اون روز دیدم برداشتی و صورتتو آرایش کردیابرو:

خوب بگم از پیشرفت نقاشیت که حرف نداره، بابایی میگه هاپو بکش یه چیزی کشیدی خیلی شبیه سگ بود اما نشد عکس بگیرم .لی از جوجو کشیدنت عکس گرفتم(البته بیشتر شبیه ماهی هستخنده):

٥ شنبه ٣تایی رفتیم کنار دریاچه از موج آب چه ذوقی کرده بودی کلی با آب بازی کردی و سنگ پرت میکردی و میخندیدی:

البته بگم سر این عکس با بابایی یه دعوای حسابی کردیم. من گفتم یه عکس بگیریم گفت رو این سنگ خوشگل میفته و من تا عکس بگیرم دستشو ازت کشید از تو مثلا قشنگ بیفته منو بگو دوربینو انداختم یه جیغی زدم که نگو و نپرس:گفتم اصلا عکس نخواستم خلاصه کلی بحث کردیم بالاخره بابایی عکس گرفت و من ازتو گرفتم تا نیفتی:

این دختر خانوم هم فاطمه خانوم هست(نوه خواهر بابایی) اومده بودن خونمون و میگن که خیلی شبیه هم هستین البته بی شباهت هم نیستین:

خیلی خوب با بچه ها دوس میشی و اصلا باهاشون دعوا نمیکنی هر جا نی نی ببینی میدویی و باهاشون بازی میکنی. راجع به حرف زدنت هم هر چی بگیم تکرار میکنی به خصوص اگه چیزی رو ببینی از دیدنش به ذوق بیای حتما تکرار میکنیماچماچماچ

قرونت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان حلما
7 مهر 92 16:09
سلام ماشاالله به آنیل خانوم خوب و خوشگل چه کارای شیرین و بامزه ای میکنی قربونت برم خاله.مامانی ممنون که به ما سر زدین


سلام ممنون عزیزم خواهش میکنم
صبا خاله ی آیسا
7 مهر 92 18:26
هزار ماشاالله چقد بزرگ شدی


میسی خاله جونی
مامان اهورا
8 مهر 92 12:38
عزيزكم چقدر شيطون شده. اون عكسش خيلي شباهت داره به اون دوستش واقعا شبيهن.دستاشو ببين چكار كرده با ماژيك شيطووونك من . بوووس


آره بابا امان از دست بچه ها
مامان اهورا
8 مهر 92 12:39
ولي بابايي كار خطر ناكي كرده ها


آره واقعا
مامان فرشته های آسمانی
8 مهر 92 12:45
سلام
وای از دستت این باباها چیکارکنیم ما شوهرمنم از این آرتیست بازیها خیلی در میاورد که من نزدیک بود سکته کنم


سلام عزیزم خوب مردن دیگه
مامان ترانه و برنا
8 مهر 92 17:29
باعث افتخار دوست گلم چرا که نه
چه جالب تقریبا دخملامون همسنن
واستون خصوصی میزارم


ممنون عزیزم آره همسن هستن
نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:02
الهی قربونش برم حسابی شیطون شده البته نه به اندازه باران
خیلی خوبه از الان میتونه یه چیزی به عنوان هاپو بکشه
عکسهای لب دریاچه ش هم خیلی باحاله

میسی دوست خوبم
مامان آلما
9 مهر 92 16:05
آفرین به دخملی



بوس بوس
مامان یاشار
9 مهر 92 22:41
وای سولماز جون هزار الله اکبر آنیلم چقدر بزرگ شده. حتماً براش اسفند دود کن. یه عالمه هم از طرف من ببوسش


میسی عزیزم چشم حتما قربونت برم
بهاره مامان ونداد
10 مهر 92 1:28
وای مامانی من اگه جای تو بودم با این حرکت بابایی حتما سکته رو زده بودم راستی شما کجا زندگی میکنید که دریاچه داره هر چی فکر کردم هی چی به ذهنم نرسید

آره بابا منم کم مونده بود به آخر سکته برسم
ما اردبیل زندگی میکنیم
مامان آیسا
10 مهر 92 13:33
سلام سولماز جون.خوبی؟آنیل جونم سلام خوبی خاله؟خیلی کارای این دخملا شبیهه.آیسا هم وقتی خاله بازی میکنه من کلی لذت میبرم و یاد بچگی خودم میفتم.همه کاراش شبیه کارای بچگی منه.مو نمیزنه و این خیلی لذت بخشه.عکسای انیل خیلی خوشگل شده.ببوس روی ماهشو.راستی شما کجازندگی میکنین؟دلم هوای دریا کرد.


سلام عزیزم ممنون مرسی گلم لطف داری
ما اردبیلزندگی میکنیم خانومی شما هم روی گل آیسا جونو ببوس
دوستت رویا
10 مهر 92 21:43
واااای چه دختر نازی داری.
دلم برای عکس پشت مبلش که داره چای می خوره غش رفت
قدر این روزاشو بدون مثل برق می گذره .
منم یه دختر دارم امسال کلاس ششم رفت.
خدا همه بچه ها رو سالم زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه ایشالله.


ممنون عزیزم قربونت برم مرسی که به ما سر زدی
خدا دختر خانومتو حفظ کنه حتما افتخار میکنه بابت داشتن همچین مادر با سلیقه ای بووووس
دوستت رویا
10 مهر 92 21:51
ضمنا" جوجه رو خیلی خوشگل کشیده!


میسی خاله مهربون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 مهر 92 23:52
وای خدا چقدر نینیه شبیه آنیلهههههههههههه
عزیزم هردوتاتون ماهین
دختر داشتن این دردسرهارو هم داره ک هی خودشونو آرایش میکنن.. فدای خوشگلیت. عاشق خاله بازیت شدم نفس


آره خیلی شبیهشه واقعا همینطوره از این قسمت آرایش اصلا خوشم نمیاد نمیدونم چه جوری کنار بیام!!
افسانه
13 مهر 92 12:47
سلام اسم دختر من هم آنیل هست الان پنج ساله هست.


سلام جدی خوب چرا آدرس نذاشتی بیایم ببینیم گل دخترتو؟
سپید مامان علی
15 مهر 92 12:34
هزار ماشاءالله چقدر این دخمل خوشگله بزگ و خانوم شده..چه بازیهای بانمکی میکنه.... نقاشی هات هم خیلی خوشگله عزیز دلمم
ما آپیم


قربونت برم چشم میام
مامان فرشته های آسمانی
15 مهر 92 16:33
سلام
آپم


سلام اوکی میام عزیزم
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:14

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

دوست جونم روزت مبارک


ممنون عزیزم
مامان اهورا(شهرزاد)
16 مهر 92 13:14
روز كودك روز اين كوچولوهاي شيطون مبارك باشه عزيزم. عزيزم ما ادارمون مهد داره . ميذارمش مهد

مرسی عزیزم اوکی خوبه
الی مامان آنیل
16 مهر 92 14:43
آنیل جووووووووووووووووووووونی روزت مبارک عزیز ذلم چه ناز شدی خوشگل خانوم


میسیییییییییییییی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 19:06
شیطون کوچولو چه نقاشی های نازی کشیدی قربون خاله بازیت عزیزم


خوب دیگه اخه میخوام نقاش بشم !!!!هه هه هه
ممنون عزیزم
یاسمن مامان فرشته ها
18 مهر 92 23:01
وای عزیزم کاش اون لحظه که به عروسک هات غذا می دهی من اونجا بودم تا بخورمت عسلی من


قربونت برم عزیزم
مامان محمدصدرا
20 آبان 92 0:58
الهههههههههههههی عزیزم
ژاله مامان آیدا
10 آذر 92 22:23
مامان جون لطفا از وبلاگ کادونمدي ديدن کنيد: http://kadonamadi.blogfa.com کادوهاي نمدي : آويز و ريسه اسم کودک ، گیفت ، عروسک انگشتي ، آويز اتاق کودک ، کيف ، جامدادي،...