آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

شهریور 92 و 15 ماهگی آنیل

1392/6/27 18:09
نویسنده : مامان سولماز
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامانقلب

خوشگل خانوم تو این ماه خیلی تغییر کردی و رفتارت متفاوت شده میگفتن 12 ماهگی تا 18 ماهگی  سن تغییره تا آدم با چشم خودش نبینه که باور نمیکنه! حالا بعد 18 ماهگی چه شود!!!چشمک یه کم لجباز شدی منم از تو لجباز تر ولی دیگه نمیخوام باهات لج کنم چون اینطوری بدتر میشی باید خودمو کنترل کنم مجبورم دیگه چه میشه کردعصبانی

خوب از اوایل ماه بگم برات:

 5 شهریور یعنی سه شنبه خاله الی و من و آنیل کوچولو رفتیم تهران خونه فوامیل (بابایی نیومد و من خیلی دلتنگ بودم، شما هم منو خیلی اذیت کردیمژه)

چهارشنبه خونه عمو جبار بودیم با ترانه جون کلی بازی کردی. ترانه سرسره کوچولو داشت سر سرسره دعوایی بوداابرو اینم یه عکس از ترانه و آنیل کوچولو:

5 شنبه رفتیم خونه عمه منیژه پیش باربد جون. عمه جونم شام دعوت کرده بود (با اون وضعیت بیحالی کلی زحمت کشیده بود):

جمعه شب رفتیم پارک جمشیدیه بغل هیچ کس نرفتی و فقط من بیچاره اون پله هارو با آنیل تو بغل رفتم بالا همه دلشون برام سوختناراحت. شب هم رفتیم لواسان خیلی خوش گذشت، اونجا آرومتر بودی شاید هواش شبیه هوای اردبیل بود برا همین! ولی به هممون خوش گذشت شبو اونجا بودیم:

یک شنبه صب با ترانه اینا رفتیم خونه عمو پرویز پیش آریان و نی نی جدیدشون آرشان. از وقتی ما رفتیم تهران آریان بیمارستان بستری بود برا همین نشد زودتر بریم پیششون امان از حساسیت های بچه ها بدنش کهیر زده بود. این عکس هم از آرشان جون (پسر عموی مامان )نی نی جدید:

11 شهریور دوشنبه شب با عمو جمیل اینا برگشتیم و اما شام آخرو یه رستوران تو عباس اباد دعوت بودیم با پیانو زنده و سلف سرویس عمو جبار دعوت کرده بود کلی خوش گذشت و دستش درد نکنه کلی پولش شد!هیپنوتیزم

آنیلم تو تهران هر وقت گریه میکردی میگفتی بابا، بابا منم کباب میشدمناراحت اونجا چند تا کلمه جدید گفتی مثل ویل : همون فیل و به خاله الی گفتی ایی:همون الی الناز کلی ذوق کرده بود

وقتی برگشتیم اولش از بابایی خجالت میکشیدی ولی بعدش از بغلش نمیومدی پایین و از دیدن خونمون و اسباب بازیات یه عالمه ذوق کردی.

شنبه 16 شهریور هم روز دختر بود قربون تو گل دخترم برم روزت مبارکماچقلبماچ مامانی جون هم این تاپ و شلوارکو برات کادو گرفت:

 

و این وایت بورد رو، دستش درد نکنه، تو هم خیلی دوسش داری همش توش خط خطی میکنی میگی جوجو یعنی جوجو کشیدم!لبخندقلب یه بارم داشتی خط خطی میکردی که این از آب در اومد و منم ذوق کردم و ازش عکس گرفتم ( ببین چه قشنگ نوشتی آنیل):

دو روز دیگه یعنی 30 شهریور هم تولد بابایی هست. تولدت مبارک همسر مهربونم به خصوص بابایی مهربونقلبماچقلب. بابایی خیلی دوست داره پدر و دختر خوب با هم دوستین.

تو این ماه هم کلمات جدید زیادی گفتی مثل:

آبو: آب

هاپو : هاپو

د با فتحه : دنیز دختر عموت که خیلی دوسش داری

ت با فتحه: ترانه

بابد: باربد

نه کشیده : نه

چند تا دیگه هم هست که حضور ذهن ندارم،

پازلت رو کامل یاد گرفتی و دونه به دونه میچینی ماشالا به تو دخمل باهوشم:

چند روزی میشه که دوباره از روروکت استفاده میکنی و باهاش بازی میکنی میترسم یه وقت بیفتی ولی دست برنمیداری. با عروسکات خیلی مهربونی و دوسشون داری لباساتو تنشون میکنی و میخندی، دو تا دوتا بازیشون میدی یعنی دارن گفتگو میکنن، شعر دوس داری و از تکرار شعر لذت میبری. همه میگن چه با ناز و ادا حرف میزنی آخه همه کلمه هارو میکشی وبا ناز میگی.

تازگی ها همش میری رو صندلی کامپیوتر میری رو میز من خیلی میترسم. کارای خطرناک زیاد میکنی و من همش نگرانماسترسسه شنبه 19 شهریور هم دندون نهمیت در اومد کناری از پایین.خدارو شکر زیاد اذیت نداشتی.

این خرس رو هم پسر عموت اشکان برات آورده بود:

اینم از اتفاقات این ماه، دوست جونیا دلم براتون یه ذره شده من و آنیل همتونو دوس داریم بوووووووووووووووووووووووووووووسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان طاها
28 شهریور 92 13:10
سلام سولماز جون خوبی خانوم؟ گل دخملت چطوره؟ ماشالا خیلی ناز شده
همیشه به سفر ایشالا دفعه ی بعدی خونه ی ما هم تشریف بیارید


سلام عزیزم ممنون طاها جون خوبه؟لطف داری عزیزم قربونت برم
مامان فرشته های آسمانی
28 شهریور 92 16:17
سلام
ایشالله همیشه به سفر تولد بابایی هم بهتون تبریک میگم ایشالله صدساله بشن ازبابت عکسها هم ممنون خیلی زیباست


سلام ممنون دوست خوبم
سپید مامان علی
29 شهریور 92 10:10
ایشالا همیشه به سفر و البته خوش گذرونی... کلی با بچه ها بازی کرده... الهیییییی دل کوچولوش برای باباییش تنگ شده... ماشاءالله روز به روز شیرین تر و شیطون تر میشن..

تولد بابایی هم پیش پیش مبارک


آره کلی همبازی داشت ممنون م عزیزم
مامان آلما
29 شهریور 92 18:24
سلام.ممنون که به ما سر زدین. دخمل شما هم نازه. تولد همسری هم تبریک میگم. شما هم با افتخار لینک شدین

سلام خواهش میکنم ممنون
مامان آرتین
30 شهریور 92 1:42

















اووووووووووووووه ممنون عزیزم

مامان اهورا
30 شهریور 92 12:14
تولد بابايي مبارك باشه دخمل قشنگ چقدر قد كشيده هزار ماشاله خيلي خوردني شده . حسابي ببوسش


ممنون عزیزم شما هم اهورا جونو ببوسین
مامان پریسا
1 مهر 92 15:22
خسته نباشید. رسیدن به خیر. حتما در کنار خانواده بهتون خوش گذشته...


ممنون خانومی آره خوب بود مرسی
مامان پریسا
1 مهر 92 15:23
دندان جدید انیل خانم و تولد بابایی مبارک باشه.


راستی من که نمیدونستم شما اردبیل تشریف دارید وگرنه حتما بهتون خبر میدادم.

شهرتون خیلی خوبه و هواش عالیه.


مرسی عزیزم
یاسمن ( مامان فرشته ها )
1 مهر 92 18:41
به به چه ماه خوبی بوده شهریور
همیشه به گشت و شادی باشید


قربونت برم عزیزم
یاسمن ( مامان فرشته ها )
1 مهر 92 18:43
راستی تولد بابایی انیل جون هم مبارک باشه
پس شما اردبیلی هستید سولماز جون؟ به به الان باید اونجا حسابی سرد باشه
اینجا که هنوز دمای 35 درجه داریم ما


ممنون گلم
آره خیلی سرده حتما باد لباس گرم پوشید!!!
مامان آیسا
2 مهر 92 8:16
سلام مامان سولماز خوبی؟آنیل جونی خوبهخ؟عکساش خیلی قشنگه.چقدر ناز داره این دخملی تو عکساش.بعضی کاراش منو یاد آیسا میندازه.مثل اینکه درست جایی که باید بره تو بغل یکی دیگه نمیره وکلی مجبور میشی سختی بکشی تا مثلا یه مسیری رو بچه به بغل طی کنی.آیسا هم خیلی وقتا درست وقتی خیلی خسته ام لج میکنه و میخواد بغلم باشه.یا مثلا وقتی مهمون دارم درست موقعی که میخوام غذارو بیارم میاد بغلم.با اینکه الان دوسال و نیمشه هنوزم بغل منو از هرجای دیگه بیشتر دوست داره.دخملی هستن دیگه و مامانی.بوووووووووس برای جفتتون.راستی آنیل جون خیلی شبیه خودته ها.

سلام عزیزم مرسی خانومی
ناز دارن خوب چیکار میشه کرد!
جدی شبیه خودمه چه خوب آخه اکثرا میگن شبیه باباشه خوب منم دوس دارم یه کمی هم شبیه من باشه

مامان آلما
2 مهر 92 13:52
سلام خصوصی دارین


مرسی عزیزم
مامان آلما
2 مهر 92 13:53
فکر کنم یادم رفت خصوصیش کنم. تاییدش نکنین لطفا


چشم خانومی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مهر 92 20:09
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’` عزیز خاله همیشه ب گردش چه عکسای خوشگلی آرشان کوچولوتونم مبارک باشه
مثل ارشان من خوشله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لباس و وایت برد و خرسیتم مبارک عسیسم

ممنون عزیزم آره مث ارشان جونم ناز و خوشگله
عاطفه مامان الای
7 مهر 92 12:45
یه عالمه بوس واسه هر دوتون مافردا قرار داریم کاش تو هم بودی؟ یه عالمه بوس واسه دخملی ومامان نازش


آره واقعا دلم میخواست حیف
مامان فرشته های آسمانی
24 آذر 92 8:12
انیل جونم کجایی؟
مامان سولماز
پاسخ
عزیزم راس میگی خیلی دیر به دیر میام