آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

بازی وبلاگی

1392/3/19 12:37
نویسنده : مامان سولماز
454 بازدید
اشتراک گذاری

مرسی از نسترن جونکه منو به این بازی دعوت کرد باید به این سوالا جواب بدم و در آخر 3 تا از دوستام رو دعوت کنم

بزرگترین ترس توی زندگی چیه؟؟؟

از دست دادن عزیزانم

ا-گه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار میکنی؟؟؟

میرفتم خونه مادر شوهرم تا ببینم پشت سر من چی میگنچشمک

اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5 الی 12حرفت رو داشته باشه آن چیست؟

سلامتی

از میان اسب پلنگ و عقاب کدام را دوست داری؟

اسب باوقار و متین

کارتون مورد علاقه کودکیت چیست؟

زنان کوچک.

درپختن چه غذایی مهارت نداری؟

کشک بادمجون

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

سکوت

با مرغ دریا اورانیم و خسته یک جمله بسازید

مرغ دریایی از بس شنا کرد خسته شد آخرشم به اورانیم دست پیدا کرد شد 2 تا جمله هه هه هه

 

 

دو بیت شعرکه خیلی دوست داری؟

اگر آن ترک شیرازی به دست ارد دل مارا

به خال هندویش بخشم تمام روح واجزا را

هر انکس چیز میبخشد بسان مرد میبخشد

نه چون صائب که میبخشد سر و دست و تن و پا را

سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند

نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله دلها را

از شهریار

 

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی کجاست؟

میرفتم به 20 سالگی آنیل

چه رنگی هستی؟

قرمز

اگه قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو انتخاب می کنی؟

آلمان

بهترین sms inbx گوشیت چیه؟

در حال حاضر گوشیم خرابه و وقت نکردم جدیدشو بخرم اس ام اسام یادم رفته

اگه قرار باشه 3 نفراز عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی اون 3 نفر چه کسانی هستن؟

خیلی ها رو دوست دارم نمیتونم انتخاب کنم عمه پری و فریبا ...

اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زنوگیت حذف کنی اون چیه؟

فقر و غم

کسی رو بخوای ملاقات کنی ؟

مهدیه دوست عزیزم

 

اگه بخوای اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کتی؟ 

 

عشق مامان

خصوصیت اخلاقی؟

صبور و لجباز و میگن که خیلی آرامش دارم

کاشکی؟

کاشکی همه به آرزوشون برسن و خوشبختی تک تک خانوادم

 

حالا باید دو تا از دوستام رو دعوت کنم:

مامان فرشته های آسمونی مائده و مارال

الهه مامان آرمیتا

افسانه مامان رها سادات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته های آسمانی
19 خرداد 92 17:40
سلام
خیلی زیبا بود مرسی از اینکه دعوتم کردی خوب باید از کجاشروع کنم


سلام خواهش میکنم عزیزم
مامان یاشار
19 خرداد 92 23:12
چه کاشکی قشنگی نوشتی سولماز جون. دیگه چیزی به تولد عروسکمون نمونده. ببوسش


جدا مرسی
آره خیلی سرم شلوغه با اینکه خیلی خودمونی خواهد بود ولی اولین تولدشه دلم میخواد خوب باشه بوووووووووس
پروین
23 خرداد 92 1:33
مرسی عزیزم که منو نوشتی
خونه نو مبارک
دوستتون دارم مخصوصا اون شیطونک که هر وقت عکسشو میبینم یا کارای جالبشو میخونم دلم براش ضعف میره دوست داشتم همه کاراشو منم میدیدم آخه خیلی شیرینه یه دونه گازش بگیر از طرف من
مواظب خودتون باشین درس هم شروع کن دیگه داره دیر میشه ها

خواهش میکنم تو گل سر سبد فامیلی هممون دوست داریم.
مرسی عزیزم چشششششششششششششششم حتما!
الهه
4 تیر 92 15:02
سلام عزیزم منونم که دعوتم کردی.بازم ممنونم که دائم بهم سر میزنی.تولد خوشکل خانومم مبارک.حالا بگو باید چیکار کنم؟


سلام خانومی خواهش میکنم عزیزم
خوب باید به این سوالا جواب بدی دیگه!