آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

هوای خوب بهاری

1392/1/18 16:09
نویسنده : مامان سولماز
630 بازدید
اشتراک گذاری

آنیل عزیزم یکی یه دونه مامان چند روزی میشه دو تا دیگه از دندوای بالاییت میخوان در بیان لثه هات باد کرده خیلی اذیتت میکنه همش گریه میکنی قربونت برم حالا برا هر دندون بخوای این همه اذیت بشی که من میمیرم.

همچنان عاشق بیرون رفتنی. ایستادنت طولانی تر شده خودتم میفهمی که وایستادی تمرکز میکنی و لبخند میزنی، فک کنم لبخند رضایت موفقیت هست!!!

دوباره بردم بهداشت برای گرفتن وزن گفته بودن دوباره بیار، شدی 10 کیلو خانومه دید زیاد به نظر میرسه 200 گرم برا لباسات کم کرد البته میگم اون سری اشتباه وزن کرده بودن.

دیگه هیچی تکرار نمیکنی گاهی اوقات بابا میگی و ماهی رو بس که دوس داری میگی ما.

آهنگ دوس داری باهاشون نانای میکنی. تو  بی بی انیشتین هم عاشق حیوانات شدی و هر حیوون جدیدی که نشون میده با خودت یه چیزی تکرار میکنی به خیال خودت اسمشونو میگی دیگه حتما!!!

خلاصه خیلی جییییییییییییییییییییگری آنیلم خاله الی بعضی وقتا میگه سولماز بیا فداش بشیم دیگه بیا قربونش بریم انقده که شیرینه!!! راستی خاله جون برات یه عروسک خوشگل عیدی گرفته بود یادم رفت عکسشو برات بذارم اینم از عروسک ناز:


و تقویم 92 مخصوص آنیلم که اینم یادم نبود عکسشو برات بذارم یه کم دیر شد:


و دیروز  اولین کوتاهی موهات، هنر دست خودمه!!! بلند شده بود میریخت تو چشات قند عسلم:

قربون خنده  شیرینت برم من:

 


دیگه رو پاهام خوابت نمیبره کلا که خوابت کمتر شده مگه این که انقد خوابت بیاد موقع شیر خوردن بخوابی، و یا اینکهع رو دستای بابایی خوابت بگیره. پدر و دختر هم که خیلی با هم خوبین، دو تایی با هم میرین پارک و خوش میگذرونین.

 با وجود هوای خوب بهار تند تند میریم پارک، اونجا با بچه ها گرم میگیری.

 با دیدن عکست رو مانیتور یه قشقرقی به پا میکنی که بیا و ببین. و در آخر اینکه بهت بادمجون دادم حساسیت دادی و کلی جوش رو کف پات و رو پاهات در اومدن!!!

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم شکلاتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا(ترنم عشق)
19 فروردین 92 2:06
عسیسمممممممممممممممم عکسات خیلی ناز شدن عروسک
مخصوصا اون خنده ی قشنگت
که امیدوارم همیشه رو لبات باشه


مییییییییییییسی گلم ممنون
خاله هستي
19 فروردین 92 10:26
انيل مثل هميشه شيرينه خدا حفظش كنه دندوناي تازتم مباركه خاله جون ميبوسمت عسل [h
قربونت برم منم هستی جونو میبوسم مرسی
مامان اهورا
20 فروردین 92 12:54
عزيز دلم دندونات مبارك باشه. چقدر ناز شدي عسلم. چقدر خانوم تر شدي . موهاتم مبارك باشه . ببوس ماماني دختر نازتو [h
میسسسسسسسی خاله جون شما هم اهورای نازمو ببوس
مامان آیسا
21 فروردین 92 5:37
سلام سولمازعزیزم خوبی؟آنیل جونم چطوره؟وای چه عکسای قشنگی ازش گذاشتی.قربونش برم الهی که همه دندوناش زودتر دربیان و راحت بشه.عزیزم بخاطر لطفی که بهم داشتی و از نوشته هام تعریف کردی ازت ممنونم.
از پیشنهادت هم ممنونم اما من هیچ وقت تو مسابقات شرکت نمیکنم.ازطرفی هم سبک نوشتن من یکم متفاوته و به حالت نامه برای آیساست و زیاد از خاطرات آیسا نمینویسم.مگر توبعضی پستها.برای همین فکر نکنم به درد اون مسابقه بخوره چون من چیزی از تولد آیسا توش ننوشتم و فقط احساسمو به دخترم گفتم.بازم ممنون بخاطر توجهت عزیزم.
خیلی زود آنیل خوشگلم بزرگ میشه و کم کم تو هم اشتراکاتی با خودت در وجودش پیدا میکنی که کلی لذت میبری.صبر کن و ببین سولمازجان.دوستون دارم

ایشالا عزیزم ممنون خواهش میکنم واقعیت رو گفتم
شقایق(مامان محمد ارشان)
21 فروردین 92 16:45
سلام دوستم... عیدتون مبارک
ببخشید دیر کردم... .تقصیر خودم نبود. نتم قطع بود
همه پستای جدیدتو خوندم ببخشید نتونستم تک تک نظر بذارم
آخه با این وروجک نمیشه ک زیاد تو نت موند
دوستتون دارم میبوسمتون
━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┓━━┗┃
┃┓━━┗
┃┛━┗┃
┛━━━┗
┓━━━┏
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━┏┃
┓━━┗┃
┛━━━┗
┓━━━━┏
┃┓┏┓┏┃
┛┗┃┃┛┗
╋╋┃┃
╋╋┃┃
╋╋┛┗



┓━━━┏
┃┓┏┓┗
┃┃┃╋
┃┃┃╋
┃┛┗┛┏
┛━━━┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┛━┗┃
┛┏┓┏┃
┓┗┃┃┃
┛━┗┛┗
┓━━━┏
┃┓━┏┃
┃┃╋┃┃
┃┛━┗┃
┃┓━┏┃
┛┗╋┛┗
┓━┏┓━┏
┃┃┛┗┃┃
┃┓┏┓┏┃
┃┃┃┃┃┃
┃┃┃┃┃

ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه زودی میام بهت سر میزنم

مامان فرشته های آسمانی
22 فروردین 92 9:33
سلام سلام صدتا سلام
ماشاآلله خیلی نازشده آنیل جون میبوسمش راستی ازاین به بعد میخوام قصه های قدیمی رو که بلدم تو وبم بنویسم دوست داشتی بهمون سر بزن


سلام ممنوو حتما میام عزیزم
مادام
24 فروردین 92 15:59
تو چه ناناسی خاله...........با اون نیشات


میسی هه هه هه
مامان رها
1 اردیبهشت 92 20:15
سلام عزیزمی قربونت بشم الهی
من فقط می خوام قربون اون دندونات بشم


سلام خدا نکنه عزیزم خوبین نیستینا؟!!!