آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

عید 92

1392/1/10 21:40
نویسنده : مامان سولماز
776 بازدید
اشتراک گذاری

سااااااااااااااااااااااااال نو بر همه دوستای وبلاگی عزیزم مبارک امیدوارم همیشه شاد و خوش در کنار نی نی های گلتون باشید.

                                                          

           

                                   

 

 

 

 

 

شرمنده که خیلی دیر اومدم تا از امسال بگم چه کارا کردیم.

آنیل کوچولو چهار شنبه سوری از رو آتیش پریدی و متعجب بودی از این همه سر و صدا البته ذوق هم داشتی.

فردا لحظه تحویل هم دست میزدی و ذوق داشتی انگار که میدونستی عید و باید شاد بود قربون دختر گلم برم من.

1 فروردین رفتیم مسافرت دو روزه خونه خالمینا، ماشالا چش نخوری خیلی دختر خوبی هستی تو مسافرت کیف کردی تو راهم خوب خوابیدی عزیز دلم.

مهمونای عزیز هر سال هم اومدن خونه مامان بزرگ( عمه ها و عموهام) ولی مث هر سال تا 13 نموندن هر کی رفت پی مسافرت خودش. با عمه منیژه و عمه پری هم خیلی خوش گذروندیم ، شبا تا 3،4 صب بیدار میموندیم درد و دل میکردیم.  آنیل کوچولو به باربد نی نی عمه منیژه حسودی میکردی هر کی بغلش میرد جیغ و داد را مینداختی مخصوصا اگه من بغلش میکردم شیطون بلا آخه چقد حسودی !!!!!!!!

حالا از عکسای امسال:

 آنیل جون و آریان جون و پارمیس جون:

 باربد جون و آنیل جون و آریا مهر جون:

باربد و آنیل و آریا مهر

 پارمیس جون:

پارمیس جون

 اینم نی نی کوچولو پسر عمه جدیدت:

 

این کوچولوها هم آبجی های نی نی جدیده هستن، آنیتا و ماریا جون:

آنیتا و آنیل و ماریا

 

این عکسها هم برای حسن ختام:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اهورا
12 فروردین 92 12:27
سال نو مبارک باشه عزیزم. سال خوبی داشته باشید. چقدر عکس نینی های ناز انداختین. خدا همه شونو حفظ کنه . آنیل عزیزم هم ماشاله خیلی بزرگ و خانوم شده. نی نی جدید هم مبارک باشه انشاله. از طرف من دختر گلتو ببوس عزیزم

قربونت برم عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه اهورا جونمو ببوس

مامان اهورا
14 فروردین 92 0:33
خصوصی داری عزیزم
مامان رها
14 فروردین 92 9:17
سلام قربونت برم عزیز و یک دونه من خوبی خاله جون عیدت مبارک لپ مامانی رو از طرف من ببوس و عید رو بهش تبریک بگو خیلی ماه شدی دیگه داری بزرگ میشیا ماشالله هزار ماشالله
دوستون داریم فراوون همیشه شاد باشید

مرسی خاله دلمون تنگ شده بود رها جونو ببوس از طرف ما
بهاره مامان ونداد
17 فروردین 92 1:35
عیدتون مبارک باشه عزیز دلم چقدر هم ناز خوابیده


قربونت برم ممنون سال نو شما و ونداد جونم مبارک باشه
مامان یاشار
17 فروردین 92 18:30
همیشه به گردش و تفریح عزیز دلم. هزار ماشالا چه خانومی شدی جیگر این همه خوشگلی رو اخه. سولماز جون ممنون از تبریکت بی نهایت خوشحال شدم واقعاً سورپرایز بزرگی بود. آنیل خوشگلم رو حسابی ببوس

خواهش میکنم قربونت برم شما هم یاشار جونمو ببوس
مامان النا
20 فروردین 92 9:58
سال نومبارک هورااااااااااااااا
مامانی دست گلت درد نکنه عکسا خیلی باحال بود ممنون
آنیل خوشمله خوش خنده رو بخورم
النای من که خیلی ماشاا... شیطون شده قربونش بشم الهی
انشاا... خدا هردوتاشونو همیشه حفظ کنه وسالم وشاد باشن



ممممممممممممنون عزیزم قربونش برم ماشالا حتما هم که خیلی خوردنی خدا حفظش کنه بووووووووووووووووس
سپید مامان علی
21 فروردین 92 13:59
عزیزم سال نو مبارک...
انشاءالله همیشه شاد و خوشبخت باشید...
چه عکسهای قشنگی...
فدای آنیل جون برم که حساس شده که مامانش کسی رو بغل نکنه
هزار تا بوووووووس


خدا نکنه عزیزم سال نو شما هم مبارک ممنونم