آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

نزدیک عید و خونه تکونی و 9 ماهگی

1391/12/26 14:26
نویسنده : مامان سولماز
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامان. سلام به دوستای گلم که همیشه لطف دارن. من و آنیل کوچولو سال نو رو به همه دوست جونیا تبریک میگیم.

تو 9 ماهه شدی گل مامان عزیز مامان. زمان عین برق و باد گذشت و تو 9 ماهه شدی عزیزم چقد روز به روز عوض میشی و هر لحظه بزرگتر میشی، جیگرتر می شی و دلبرتر. سال نو که بیاد اولین عیدی میشه 3 نفر شدیم. با وجود تو این بهترین عید زندگیم میشه به خصوص اینکه سلگرد ازدواجمون هم  1 فروردین هست .

آنیل خانوم تو این ماه خیلی شیطون تر و شلوغ تر شدی. اول اینکه 5 شنبه یعنی 24 اسفند دندون چهارمت در اومد با کلی اذیت بود این سری لثه ات باد کرد و زخمی شد و .... قربونت برم حالا هر سری بخواد اینجوری شه چی!!!!

افزایش وزن نداری،غذا خوردنت فرق زیادی نکرده ولی چون تحرکت بیشتر شده  وزن نمیگیری. پس فردا وقت چکابته و وقت آتلیه هم گرفتم که تو سال 90 هم آتلیه رفته باشی.

چقد عکس خودتو دیدنی ذوق میکنی خدا میدونه تا چند وقت پیش تو آینه ذوق میکنی حالا با عکسات، خود شیفته مامان.

سه شنبه هفته پیش هم یکی از دوستای دانشگاهم اومده بود البته خواهرشو آورده بودن بیمارستان فاطمه جون هم براش همراه بود خواهرش یه نی نی 6 ماهه تو دلش داشت که رفت پیش خدا خیلی ناراحت شدیم ولی از دیدن فاطمه جون که عاشقشم خیلی خوشحال شدم شب خوابم نمیبرد آخه سه چهارسالی میشد که نمیدیدمش. فقط قرار بود عکس بگیرم یادم رفت حیف شد.

این ماه گفتی دایی و یک بار هم گفتی عمو. البته تقریبا معنادار شدن حرفایی که میزنی.

از عروسک انگشتی هایی که برات گرفتم مامان رو خیلی دوس داری و همیشه اول مامان رو برمیداری بعضی وقتا هم بوسش میکنی. قربونت برم من.

تو این ماه دو سه باری وایستادی، عاشق بیرون رفتنی همچنان برا بیرون رفتی گریه زاری را میندازی.

وقتی یه چیزی کثیفه میخوای بکنی تو دهنت میگیم ایی یعنی دست نزن تو بدتر داد میزنی یعنی چیزی بهم نگین!!! و اینکه زورت هم بیشتر شده نخوای چیزی رو بدی به زور میتونم ازت بگیرم!!!

یاد گیریت بیشتر شده چند باری نانای کردی و دست زدی.

آهنگ زدنت هم بهتر شده بیشتر به هدف میخوره تا اطراف.

کاریو که درست انجام میدی من وبابایی همیشه دست میزنیم دیگه عادت کردی وقتی همون کارارو انجام میدی منتظری که تشویقت کنیم وقتی هم دست میزنیم کلی ذوق میکنی فدات بشم من.

کتاب که ورق میزدی الان دونه دونه ورق میزنی خیلی برام جالبه عین آدم بزرگا. یه کتاب داری خیلی دوسش دارم حیوانات بامزه پاره پارش کردی بیچاره رو. برا سن تو کتاب پارچه ای و پلاستیکی گرفتم که پاره نمیشن ولی الا و بلا باید کاغذی باشه!!!

وقتی بی بی انشیتین نگا میکنی میری تا میری جلو تلویزیون بابایی پاوسش میکنه میگه بیا عقب چند باری تکرار کرد تو هم یاد گرفتی ، باهوش من.

من و بابایی عاششششششششششششششششششششششششقتیم.

پی نوشت:

خوب دوشنبه رفتیم بهداشت، وزنت هیچ تغییری نکرده بود خیلی ناراحت شدم بس که ورجه وورجه میکنی و باید 15 روز دیگه دوباره بریم برا کنترل.

و اینکه رفتیم آتلیه عکسات قشنگ شدن یه خورده اذیت کردی ولی در کل خوب بود. قربونت برم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

آتنا مامان روشا یدونه
26 اسفند 91 15:01
ما هم روی ماه آنیل خوشگل رو میبوسیم و پیشاپیش سال خوبی رو براتون آرزو میکنیم


قربونت برم عزیزم ممنون
مینا مامان النا
26 اسفند 91 18:56
مامان آنیل عزیزم سال نو تو هم پیشاپیش مبارک از طرف من و النا هم صورت ماه و خوشگل آنیل جونم رو ببوس


قربونت برم ممنون
مامان اهورا
26 اسفند 91 20:24
عزیز دلم نه ماهگیت مبارک گل دختر خوشگل. عروس من میشی ؟؟؟؟چقدر ناز و خانوم شدی عسلی. مامان سولماز چند تا سوال داشتم عزیزم. بی بی انیشتن دقیقا چیه چون میخوام واسه اهورا بگیرم نمیدونم خوبه یانه و اینکه اون سنتور دختر گلتو از چه نوع مغازه ای گرفتی چون من هرجا رفتم ندیدم ممنون میشم راهنماییم کنی. سال نو هم پیشاپیش به خانواده سه نفریتون تبریک میگم عزیز دلم .سال بسیار خوبی براتون آرزومندم

ممنونم عزیزم قربونت برم
مامان پریسا
27 اسفند 91 1:37
کلییییییی تبریک

اول برای 9 ماهگی انیل خانم

دوم برای دندون چهارم

سوم هم برای عید نوروز

ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشید

مرسی خاله جونی. قربونت برم

یاسمن مامان الیسا
27 اسفند 91 12:38
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار
لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نو سالگرد ازدواجتون مبارک


فدات شم ممنونم
مامان یاشار
27 اسفند 91 18:11
الهی قربونت برم عسل خاله. اول از همه دندون جدید مبارک کاش این پروسه دندون در آوردن یه کم راحت تر بود. بعدشم ایشالا خدا به خواهر اون دوستت یه نی نی دیگه به وقتش میده. عاشق عکسش شدم خیلی خوشگله سولماز جون. یه عالمه از طرف من بچلون و ببوسش. سال نو هم پیشاپیش مبارک خانومی

مرسی عزیز دلم چشم حتما
قالب و تقویم کودکانه
28 اسفند 91 8:51
سلام گلم اگر بتونی تا قبل از ساعت یازده امروز عکس بفرستسی که خیلی عالی میشه و طراحی می کنم اخه از ساعت دوازده به بعد دیگه نیستم اگر تا قبل از یازده بفرستی عکسارو برات طراحی می کنم و میفرستم تقویم رو
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 اسفند 91 13:48
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|_



این دسته گل رو برای تبریک عید برات گرفتم...
فکر نکنی رفتم مسافرت و بهت سر نمیزنما... من همیشه ب یادت هستم...
عیدت پیشاپیش مبارک گلم...
من و ارشان خیــــــــــــــــلی دوستت داریم!

وااااااااااایی ممنون خاله مهربونم. یه عالمه بووووووووووووووس برا ارشان جون.
گلم مسافرت خوش بگذره

بهاره مامان ونداد
28 اسفند 91 16:44
اخی گلم چه عکس نانازی مامانی بردیش اتلیه ؟ پس چرا عکساش رو نزاشتی


آخه هنوز آماده نیست. بعد عید آماده میشه
نسترن(مامان نیروانا)
29 اسفند 91 8:12
چه جیگری هستی انیل جونم


میسی عزیزم
نسترن(مامان نیروانا)
29 اسفند 91 8:12
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی
دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد


ممنونم گلم
سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:14
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار
آمدن بهار مبارک
دوست خوبم عیدت مبارک

قربونت برم عزیزم ممنون
بهاره مامان ونداد
1 فروردین 92 11:12
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست حتی اگر بلندترین شبش یلدا باشد
سال نو مبارک


ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه
100000 تا بووووووووووووووووووووس با ونداد جون
مامان طلایی
3 فروردین 92 3:22
دوست جونم سال نو مبارک.

با آرزوی بهترینا


قربونت برم عزیزم
نرگس مامان باران
3 فروردین 92 15:13
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم


ممنون عزیزم برای شما هم همینطور
مامی آرمین
5 فروردین 92 1:41
وای خاله جون قربونت برم کپل من ماچ گندهههههههههه


فدات شم
خاله هستي
7 فروردین 92 10:44
سلام عيدتون مبارك انشاا..سال خوب و سر شار از شادي و خوشي داشته باشيد و سالگرد ازدواجتونم تبريك ميگم آنيل هم مثل هميشه شيرينه دوستون دارم
اينام تقديم شما


مرسی یه عالمه بوس برای هستی جون
مامان فرشته های آسمانی
8 فروردین 92 17:24
سال نومبارک
خیلی دختر نازی دارید ایشالله صدسال زنده باشه دوست داشتید لینکتون میکنم

ممنون عزیزم حتما
مامان رها
14 فروردین 92 9:18
ماشالله ماشالله هزار تا ماشالله که اینقده ماهی عسمل خاله


قربونت برم عزیزم
مامان فرشته های آسمانی
15 فروردین 92 14:17
سلام
اونوعکسی که خواب هست خیلی بامزه شده امیدوارم همیشه سالم باشه

قربونت برم لطف داری عزیزم