آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

دندون سوم و تولد

1391/12/14 21:36
نویسنده : مامان سولماز
531 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دندون سوم آنیلم دراومد، سمت راست از بالا. قربونت برم مبارکت باشه گلم.

امروز تولد زن دایی آنیل بود برا همین رفتیم خونه خالمینا که دختر خالم با داداشم نامزده. کلی خوش گذشت هم به ما هم به آنیل و درسا کوچولو.

اینم از عکسای تولد:

آنیل و درسا

آنیل در حین بازی:

این گلشونو خیلی دوس دارم:

عکسای دیگه رو نی نی وبلاگ حذف کرد مجبور شدم ویرایش کنم.

آنیل جان عزیز مامان با نی میتونی آبمیوه بخوری تعجب کردم که تونستی اینکارو بکنی فدات بشه مامان.

و اینکه تمام وسایلو میشناسی میگم خرسای آنیل کو برمیگردی خرساتو نگا میکنی فرفره کو اونو نگا میکنی رابطه بین حرف ها و اشیارو کامل دیگه میفهمی قربونت برم من.

آنیل خانوم نمیدونم چرا کارایی رو که انجام میدی یا حرفایی رو که میزنی برا یه مدت هست بعد دیگه تکرار نمیکنی و کارای جدید رو ادامه میدی و .... !!! مثلا دیگه نمیگی بابابزرگ و به و دیگه بوس نمیکنی !!!

عاشق کتاب ورق زدن هستی فسقلی منمتفکر 

آخرشم عکسا نموندن و نی نی وبلاگ حذفشون کرد. البته ایرادی هم نداشتنا نمیدونم چرا؟!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

شقایق(مامان محمد ارشان)
15 اسفند 91 12:54
سلـــــــــــــــــــــــــــام دوست جونم
ماشالا خیلی نازی
آنیل خیلی شبیهته ولی بیشتر از خودت شبیه خاله الی نشون میده
راستی عزیزم من هنوز اسمت و نمیدونم...
اسفند واسه خودت و آنیل عسلی دود کن...
بوس واسه هردوتون

ممنون عززززززززززیم قربونت برم لطف داری اسم من سولمازه
نسترن(مامان نیروانا)
15 اسفند 91 14:57
سولماز جون ماشاا...به خودت و این عروسک خوشگلت...امیدوارم همیشه شاد باشین و لبتون سرشار از خنده باشه...ممنونم بابت رمز....خصوصی داری عزیزم


ممنون عزیزم قربونت برم
جشنواره تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 15:00
دوست بزرگوار سولماز عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
بهاره مامان ونداد
15 اسفند 91 15:52
مامانی عکس خا باز نمیشه


چرا ؟!!!!!!!!!!!!!
مامان دینا جون
15 اسفند 91 23:43
عزیزم ممنون بابت رمز ولی عکساتون باز نشد.


اوکی عزیزم خواهش میکنم
مامان پریسا
16 اسفند 91 2:38
ممنون گلم برای رمز ولی عکس های اصلی هیچ کدوم باز نشد.احتمالا حذف شدن


آره احتمالا حذف شدن!!!
مامان پریسا
16 اسفند 91 2:39
راستی دندون جدید انیل جون مبارک باشه


میسسسسسسسسی خاله جونی
maman talaee
16 اسفند 91 3:23
مبارکه مروارید خوشملت....همیشه به جشن و شادی و تولد عروسکم.
ما که عکس مامان رو نتونستیم ببینیم.



ممنون گلم
مامان یاسمن الیسا
16 اسفند 91 9:08
سولماز جون اگر چه عکس های خوشکلتون واسه من باز نشد و من نتونستم زیبایت را ببینم
اما ممنونم که من را هم جزء دوستان خودت دونستی و رمز عکس های خصوصیت را بهم دادی


خواهش میکنم عزیزم

nasema
16 اسفند 91 17:06
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین
nasema
16 اسفند 91 17:21
سلام دوست عزیز یااینکه عکس مورد نظرتون یه جایی که خیلی از حجمش کم نکنه اپلود کنید و کدش بزارین قسمت نظرات یااینکه برام ایمیل کنید طرح و رنگ مورد نظرتون هم بفرمایید و شخصیت کارتونی و یاچیزی که مورد پسندتون هست تا بااون تقویم درست کنم
mytheme20@yahoo.com

اوکی ممنون
مامان اهورا
16 اسفند 91 22:18
وای عزیزم چقدر نازی ماشاله. چقدر با خواهرت شبیه به همید. آنیل هم خوشگلیش به شما رفته . مبارکش باشه عزیز دلم [
ممنونم عزیزم فدات شم
زهرا(ترنم عشق)
17 اسفند 91 2:21
مبارکه عسلم دندونای خوشگلت
سولماز جون عکساتون خیلی قشنگ بودن



مرسی عزیزم قربونت برم
مامان یاشار
18 اسفند 91 12:37
وای الهی من قربون این عروسک شیرین باهوش برم آخه. خدا برات حفظش کنه سولماز جون. یه عالمه ببوسش. راستی معلوم شد خوشگلیاش به کی رفته. خیلی شبیه خودت و خاله جونشه


خدا نکنه عزیزم فدات شم مرسی واقعا شبیه ماست!!!
آخه میگن شبیه باباشه
یاسمن مامان الیسا
19 اسفند 91 8:02
سولماز جون الان تونستم عکس هاتون را بینم . خیلی چهره زیبا و جذابی داشتید. انیل جون هم مشخصه به خانواده مادری رفته ماشاء اله به همگی خانواده تون.

ممنونم عزیزم اینجوریام که میگین نیست لطف داری گلم
مریم مامی کارن
19 اسفند 91 19:52
سلام ...مرسی بابت لینکتون......با اجازه منم وب انیل شیرین رو لینک میکنم

قربونت برم ممنون
الهه
20 اسفند 91 12:31
سلام عزيزم.اولا بگم كه دخمليتون خيلي نازه.بعدم اينكه معذرت ميخوام جوابتونو نميدادم.اينترنتمون قطع بود بازم بيا پيشم دوستم


سلاااااااام عزیزم خوبی خوشی مرسی که سر زدی خیلی وقت بود نبودی دلمون تنگ شده بود براتون
سپید مامان علی
20 اسفند 91 18:48
من که رمز ندارم


حتما عزیزم
nasema
20 اسفند 91 18:57
سلام دوست عزیز ایمیلتون ب دستم نرسیده دوبره بفرستین و بفرمایین چه تمی میخواین؟


جدا!!!!!باشه میفرستم دوباره
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 3:34
همیشه به شادی عزیزم چه نازشدی دخملی ماشالا
مامانی حیف که موفق نشدم عکس شماروببینم مثل اینکه حذف شده
میبوسمت آنیل جونی


قربونت برم عزیزم ممنون آره چند بار درست کردم بازم حذف شدن!!!!!
مامان آیسا
22 اسفند 91 4:40
سلام عزیزم.آنیل جون چطوره؟
راستی میشه منم رمز داشته باشم.البته اگه دوست داری.


مرسی عزیزم خوبیم آره حتما
سپید مامان علی
22 اسفند 91 9:02
مروارید جدید آنیل مبارک باشه

تولد زندایی جونش هم مبارک باشه

چه عکسای نازی از این دخمل خوشگله گرفتید...

ماشاءالله به هوشت که رابطه بین حرفها و اشیا رو تشخیص میدی

هزار تا بوووووس واسه دخمل خوشگله

مرسی سپیده جان قربونت برم
بهاره مامان ونداد
22 اسفند 91 17:27
بدو بیا عکس اتلیه داریم


حتما عزیزم
مامی آرمین
22 اسفند 91 19:02
بوووووووووووس واسه تو دخمل کپل جیگر خوش تیپ


ممنون گلم قربونت برم
nasema
23 اسفند 91 13:47
سلام دوست عزیز تقویم انیل جون گذاشتم وب ببینید اگه مشکلی بود یا هرچی رو خواستین تغییربدین در خدمتم
مامان آیسا
26 اسفند 91 4:59
سلام سولماز عزیز خوبی؟آنیل جونم خوبه؟عکساش خیلی خوشگلن.اون گیره موهاشو موش بخوره.ببوسش این چیگر نانازو.

ممنونم گلم قربونت برم عزیزم لطف داری
پارمیدا
22 تیر 92 22:47
نی نی پیش ما هم بیا