آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

عاشقتم فرشته کوچولوی من

1391/12/1 10:37
نویسنده : مامان سولماز
618 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم عشقم، آرامش منی. این دفعه اومدم بگم که ممنون که هستی ممنون از وجودت ممنون از آرامشی که همیشه و همیشه بهم میدی. عشق من ممنونم برا اینکه گذاشتی من مادر شم و این حس زیبا رو تجربه کنم حسی که اصلا فکرشو نمیکردم انقدر قشنگ و زیبا باشه. خییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم فرشته من.

وقتی که شبا وسط من وبابابی میخوابی و خوابت نمیاد میری بغل بابایی سرتو میذاری رو شکمش و تندی میای بغل من وو سرتو میذاری رو شکم من... و تندی میری بغل بابایی و.... خیلی خوردنی میشی. این کارو انقدر تکرار میکنی تا خوابت میبره البته اون موقع ما دلمون نمیاد خستت کنیم و فاصله رو کم میکنیم میچسبیم بهت تا خیالت راحت شه که هر دومون کنارتیم و هستیم عزیزم .

یه بازی مخصوص داری که مختص خاله الی هستش و با هیچ کس به هیچ عنوان این کارو نمیکنی. یه ادای ناز و دوست داشتنی که بالاخره تونستم دیشب ازتون فیلم بگیرم.

دیشب گفتی بابابزرگ(بیشتر شبیه بابا بوووووک بود)  و بابام خیلی خوشحال بود البته همگی ذوق کردیم و بوسه بارونت کردیم.

چند روز پیش هم به توپ گفتی بوف فدات بشم من فک کنم همه چی بگی جز مامان!!!

بای بای هم میکنی خیلی دوس داشتم که بای بای کردنو زود یاد بگیری قربونت برم.

 یه هفته میشه که هر روز دلت هوس بیرون رفتن میکنه و ما هم که در بست در اختیار تو و ...

یه اسباب بازی کوکی داری که حدود 7 ،8 روزی میشه اونو کوک میکنم زیر یه چیزی قایم میکنم تا بیای و پیداش کنی. این بازی رو خیلی دوس داری.  2،3 بار اولو زیر کوسن قایمش کردم برا همین هر وقت دلت این بازی رو بخواد میای و کوسن و میزنی کنار و به من نگا میکنی الهی من فدات بشم آنیل عاشق کاراتم.

همیشه خوب بخوابی عزیزم:

اینم آنیل کوچولو با پارمیس(دختر عموی من) شیطون:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بهاره مامان ونداد
1 اسفند 91 16:40
دخمل عروسک واسه خودت شیطون شدی ها


آله خوب خاله چیکال کنم خوب!!!
مامان طلایی
3 اسفند 91 5:28
خاله قلبونت بشه که اینقدر بزرگ و خانوم شدی.عاشقتم ملوسک خانوم

خدا نکنه خاله آله دیگه کم کم بزرگ میشم. میسی خاله جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 اسفند 91 13:43
دخمل ناناز ماشالا ب تو ک بابای میکنی
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه تو


میسی خاله برا شما هم بوووووووووووس
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
5 اسفند 91 1:10
خیلی نانازی عسلکم


ممنونم عزیزم لطف داری
بهاره مامان ونداد
6 اسفند 91 15:11
من اپم


الان میام عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 19:02
وای چقدرماهی تو عزیزشیطون بلا
راستی مامانی خصوصی داری


میسی خاله


خاله هستي
7 اسفند 91 11:36
سلام خوبين دخترتون خيلي نازه ميخوام لينكش كنم ميتونم


ممنون ما هم شما رو لینک کردیم
سامانه پیامک
8 اسفند 91 9:15
سلام.
وبلاگ خوبی دارید.
موفق باشید...


خاله هستي
9 اسفند 91 10:02
واي خدا حفظش كنه خيلي نازه قربونه اون خوشگليش برم الهي معلومه خيلي با نمك نوشته هاشو خوندم خيلي بهم چسبيد آنيل خوشگله دوست دارم عسل


ممنون عزیزم لطف داری
مامان یاشار
9 اسفند 91 21:10
وای خدای من . هزار الله اکبر. من هر دفعه میام کلی سورپرایز میشم. اسفند برای این عروسک شیرین دود کن هر روز خانومی. از قول منم یه عالمه ببوسش


ممنون عزیزم قربونت برم
مامان پریسا
10 اسفند 91 11:57
خب بلده به مامان بگه چی دلش میخواد. افرین به دخمل باهوش


مرسی خاله جونی
شقایق(مامان محمد ارشان)
11 اسفند 91 0:04
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$

وای ممنون عزیز دلم
زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 21:09
سلام دوست جونم
راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام

اوکی عزیزم خوب شد که گفتی
nasema
21 اسفند 91 18:11
ممنون دوست عزیز عکس دخمل گلیتون اومد زود زود براش اماده میکنم

قربونت عزیزم ممنونم