آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

8 ماهگی

1391/11/28 12:14
نویسنده : مامان سولماز
740 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم نفسم عمرم عشقم، چقد زود زمان گذشت لحظه ها زود میگذرن و خاطره های خوب با تو بودن برام میمونه عزیز دلم، شکلات مامان بوس کردنو یاد گرفتی هر وقت میخوای دلبری کنی یه بوس محکم با صداماچ

به همه دست میدی. دیگه یه دستی از وسایل میگری و راه میری. گریه ت کمتر شده فدات بشم من. اگه دور دهنت کثیف باشه حتما باید پاکش کنی به هر جا که برسی پاک میکنی!!!!! عاشق بچه های 3،4 ساله هستی و باهاشون گرم میگیری. وقتی شونه میکنم تمرکز میکنی و کیف میکنی..

 حرفای جدید یاد یاد گرفتی:

به به به میگی به

این ماه سه بار گفتی ماما اما بعدش میگی ماقلب

تلفونو تو گوشت میذارم دنبال آدم تو گوشی میگردی یعنی این صدا از کجا میاد!نیشخند

عاشق عروسک گنده ای:

همش دوس داری وایستی:

 قربون خنده قشنگت برم من نفسم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهره
28 بهمن 91 13:47
خدا چه دخمل شیرینی بوسسسسسسسسسس
اگه دوست داشته باشین لینک تون کنم


ممنون عزیزم حتما
مامان رها
29 بهمن 91 9:06
آخ ناز وراشیته خاله اینقده و قند و شیرینی که می خوام درسته قورتت برم قربون اون خنده هات بشم خاله برو عقب یهو میوفتی از رو مبلا
قربونش برم ببوسش 100000000 تا از طرف من یه گازم بگیرش


سلام خاله جونی میسی رها جونو هم بوووووووووووووووس کن 1000000000000000000تا
مامان رها
29 بهمن 91 9:06
پیش ما هم بیا خبرای خوب داریم


چشم حتما
مینا مامان النا
30 بهمن 91 13:16
سلام عزیزم چقدر شیرینه آنیل عزیزم الهی قربونش برم چقدر خسه خوبیه که این دوتا چند روز با هم فاصله سنی دارن از این به بعد تند تند بهت سر میزنم


آره واقعا حس خوبیه ممنون عزیزم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
30 بهمن 91 20:03
سلام عزیزم خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنی و تبادل لینک کنیم


حتما عزیزم
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
1 اسفند 91 23:59
عزیزم ممنون بابت لینک
در ضمن خصوصی هم داری


خواهش میکنم عزیزم ممنون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 19:03
چقدرناااازمیخندی آنیل جونم


ممنون عزیزم