آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

اولین پارک رفتن دخملم

1391/11/23 16:33
نویسنده : مامان سولماز
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیز. خوبید؟ خوشید؟ ممنون از نظرات خوبتون و از اینکه همیشه به یادمون هستین.

امروز آنیل من برا اولین بار بیرون دلش خواست و با زبون بی زبونی اشاره میکرد به طرف پنجره که یعنی میخوام برم بیرون. منم اول پنجره رو باز کردم بلکه رضایت بده و کافی باشه ولی ول کن نبود همش خودشو هل میداد به طرف بیرون. از شانس هم کلی گنجشک روی درختا بود. دست جمعی میومدن رو زمین و دوباره برمیگشتن رو درخت.صحنه خیلی زیبایی بود آنیل هم به وجد اومده بود و کلی ذوق کرد. منم تصمیم گرفتم آمادش کنم و بریم بیرون رفتیم پارک سر کوچه و این شد اولین پارک رفتن آنیل قشنگم  و اولین تاب سواری:

 

 

 

عزیز دلم کم مونده بود خوابش ببره:

 

 

اونجا یه دختر کوچولو هم بود که تو همش نگاش میکردی و سعی داشتی باهاش حرف بزنی. تو راهم که ول کن نبودی با هر کی که از کنارمون رد میشد هه هه میکردی و میخواستی باهاشون ارتباط برقرار کنی:

 

اینم برا حسن ختام:

 صورتتم که میبینی انقد دوست داری از همه جا بگیری و بلند شی خورده به صندلی و کبود شده فدات بشم من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بهاره مامان ونداد
24 بهمن 91 0:45
ای جان خوشمزه من امیدوارم حسابی بهت خوش گذشته باشه


میسی آره حاله جون خیلی خوش گذشت
عسل
24 بهمن 91 1:59
عاشق لپاتم.....خداااااااااااااا


ممنون عسل جان!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 4:37
عزیییییزم قربون اون تاب بازیت که داره خوابت میبره
شیطون بلا مواظب باش بااون لپای خوشگلت
مامانی اسپنددودکن برای آنیل جونم


مرسی عزیزم ممنون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 4:37
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه .ولنتاین مبارک ♥


ممنون عزیزم قربونت برم
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 بهمن 91 10:39
همیشه ب گردش گل من
قلبون اون صورتت برم من
خاله خیلی مواظب خودت باش دیگه نیوفتی


قربونت برم آره واقعا بس که شیطونه این دختر روزی ده ار نیفته زمین ول کن نیست!!!!!!
مامان رها
29 بهمن 91 9:08
می دونم چه حسی داری منم وقتی برای اولین بار رها رو برده بودم پارک خیلی بهم کیف داد و درست مثل تو تو سایتش براش به ثبت رسوندمش تا یزرگ شد ببینه اولین بار کی بود رفت پارک
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
7 اسفند 91 15:29
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.