آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

Happy First Tooth جشن دندونی

1391/11/15 18:15
نویسنده : مامان سولماز
6,735 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از وقتی فهمیدم فرشته ها یه دندون خوشگل و ناز آوردن و گذاشتن رو لثه هات تصمیم گرفتم یه جشن دندونی برات بگیرم.

خوب بالاخره 13 بهمن رسید و ما یه جشن دندونی حسابی برای آنیل جونم گرفتیم. حدود یه ماهی میشه که دارم برای جشن آماده میشم تقریبا ٦٠ ٧٠ تا دندون مقوایی درست کردم و ....طرح خرگوشی انتخاب کردم برای لباست و تزئینات.

مهمونامون حدود ٥٠ نفر بودن بزن و برقص داشتیم خیلی خوب بود.

اول از همه کارت دعوت مهمونا که با سلیقه من و با زحمت بابایی درست شده:

 اینم کیک دندونی آنیلم:

کلا جشن خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت . از چهره مهمونا هم معلوم بود که به اونا هم خوش گذشته خدارو شکر. از اونجایی که دختر گریه اویی هستی تو جشن هم گریه کردی و بغل هیچ کس نمیرفتی تا من کارامو بکنم ولی در کل خوب بود. نشد ازت یه عکس درست حسابی بگیرم. 

دست زن عمو فریبا هم درد نکنه که اجازه داد تا تو خونشون جشن رو برگزار کنیم میسی فریبا جونم.

چاقوی کیک:

 

کلاه جشن که اولش از شیرینی فروشی خریدیم و کلی برات بزرگ بود و کوچیکش کردیم و تزیینات روشم انجام دادیم:

ورودی در:

تزئینات خونه:

 

 

 

 

 

اینم فرشته کوچولویی که خودم رنگش کردم:

اینم تزیین خرگوشی:

بساط پذیرایی:

 

 

میز پذیرایی:

سالاد الویه:

 

لازانیا لقمه ای:

آش دندونی که وقت نشد تزئین کنم:

 دلمه که خیلی زیاد بود این یه مقدار کمیشه:

همه چی عالی بود مهمنا هم کلی از دست پخت تعریف کردن. غذاها خیلی زیاد بودن نشد رو میز ازشون عکس بگیرم جدا جدا گرفتم.

 و این هم از آنیل قشنگم الهی فدات بشه مامان که انقده تو نازی، ایشالا هر چی مربوط به توئه جشن و سرور و شادی باشه عزیز دلم قربونت برم:

 کادوها هم خیلی قشنگ بودن دست همشون درد نکنه نزدیک ٣٠٠ تومن هم پول نقد بود:

اینم کادوی دایی کیومرث که باز زحمت کشیده بود و برات کادو آورده بود:

به زودی از کارای ماه هشتم برات مینویسم که خیلی شیطون شدی.

پسندها (1)

نظرات (9)

بهاره مامان ونداد
16 بهمن 91 0:28
مبارک باشه دندونت خوشکل خانم
مامانی معلومه هنرمندی ها


میسی خاله جونی
مامان رها
16 بهمن 91 8:25
سلام ممنون عزیزم از احوال پرسی هات همه خوبیم و خوشیم همون طور که گفتی سرم خیلی شلوغه
حالا بیا دیدنمون یه کوچولو اومدم که بی خبر ازمون نمونید
دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه


قربونت برم

مامان رها
16 بهمن 91 8:27
الیهی الهی فدات بشم الهی قربونت برم مبارکه دندونای نازت
مامانی و بابایی مهربون ممنون از این جشن دندونی قشنگتون حسودیم شد
خیلی زحمت کشیده بو.دید
فداش بشم چقدر خوشگل و ناز شده تو رو خدا براش اسفند دود کن
ببخش که دیر رسیدیم خدمتتون سرمون شلوغ بود ولی دلمون باهاتون بود
ببوس عسملمو

سلام عزیزم دلمون براتون یه ذره شده بود ممنون لطف داری عزیزم

شقایق(مامان محمد ارشان)
16 بهمن 91 18:37
وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی چ جشن نازی
چ پرنسسی
به به
همه چیز عالی بود
خسته نباشی مامان هنرمند


ممنون عزیزم قربونت برم
مامان پریسا
20 بهمن 91 2:50
مبارک باشه عزیزم
خیلی زحمت کشیدید
ایشالله که بقیه ی دندون هاش رو هم به راحتی در بیاره


ممنون عزیزم فدات شم
مامان طاها
20 بهمن 91 17:58
سلام سولمازجون مبارک باشه . ایشالا جشن عروس آنیل خوشگل .حسابی سنگ تموم گذاشتی.مامانم خیلی تعریف می کرد.

سلام عزیزم مرسی ایشالا عروسی طاها جون. خاله زهرا لطف داره ممنون
سهیلا
10 تیر 92 19:53
تو چقدر مامان جیگری هستی. خوش بحالت و خوش بحال آنیل. مثل همیشه با سلیقه



ممنون عزیزم لطف داری وبتون رو ندارم منم بیام
azize delet somaye
11 تیر 92 11:13
akh k to cheghad ba zogh o mehrabuni.aroosiye dadashitam mobarak.niniye khoshgeleto beboos.kheili shirine hezar mashalla



ممنون عزیز دلم قربونت برم لطف داری منتظریم تو عروسی میبینمت
رهگذر
6 آذر 92 10:21
سلام من دنبال يه مدل واسه كيك جشن دندان ميگشتم اينجا امدم ميخوام واسه دختر برادرم كيك مدل دندان درست كنم شما چجوري درستش كرديد خيلي قشنگ بود قالب اين مدلي داشتيد يا كيك و ساده پختيد و اين مدل برش داديد ميشه راهنمايي كنيد ممنون اگه بتونيد واسم ميل كنيد بهتر چون گذري امده بود اينجا
مامان سولماز
پاسخ
دوست عزیز من کیک رو خودم درست نکردم عکسشو بردم و سفارش دادم