آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

عکس های پست قبلی

1391/11/5 20:13
نویسنده : مامان سولماز
430 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بالاخره دوربین درست شد و عکس هارو آماده کردم.

این اولین عکس از دندونای خوشگلت:

گفته بودم که عاشق قطره چکان قطره هاتی:

اینم عکس کارت دعوت جشن دندونیته:

صب ها که از خواب پا میشی اینطوری میری تو فکر:

میری سراغ کشو ها تا دوربین رو دیدی دیگه باز نکردی فکرت رفت پیش دوربین:

اینم موقعی که میری آشپزخونه:

اینم از خواب های خوشگلم. فدات بشم که انقده ناناز میخوابی. جیگرتو بخورم:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهاره مامان ونداد
5 بهمن 91 21:23
جیگرتو نازدل جونم


فدات شم عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 بهمن 91 17:14
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات



خدا نکنه قربونت برم مرسی
مامان طاها
14 بهمن 91 0:23
سلام عزیزم وروجکت خیلی نازه. فداش بشم حیف که نتونستم بیام ببینمتون


سلام صونا جون . خیلی دلم میخواست شما هم باشین واقعا حیف شد.
مامان یاشار
14 بهمن 91 20:45
وای فداش شم دلم براش یه ذره شده بود قربون اون دندونای کوچولوی خوشگلش بشم. یه عالمه از قول من بچلونش این خوشگل شیطون رو مامانی

آره دیگه داشتم کم کم نگرانتون میشدم فدات شم ممنون
مامان رها
16 بهمن 91 8:29
وای خدای من هزار ماشالله انگار همین دیروز بود که برای اولین بار تو وب با مامانی آشنا شدم از روزای 4 ماه بارداریت می گفت و از خرید وسایلت می گفت
بگردم چقده بزرگ شدی
همین دیروز بود که مامانی تو روزای اخر انتظارش برای دیدنت به سر رسیده بود و همش می خواست که زودی بیای تو بغلش اما حالا دخملمون می تونه چهار دست و پا بره و به همه جا سرک بکشه عسل خاله هزار ماشالله

آره واقعا چقد زود میگذره زمان!!

خاله هستي
7 اسفند 91 11:41
واي خيلي نازي آنيل عسله كاش كنارم بودي ميخوردمت شيرينم نميدوني دندونامو فشار ميدم از بس به دلم نشستي و شيريني


مرسی عزیزم لطف داری قربونت برم