آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

شیطونی های ماه هفتم

1391/10/30 18:47
نویسنده : مامان سولماز
385 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام. هفت ماهگیت رو هم به سلامتی تموم کردی وارد هشتمین ماه زندگیت شدی عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر میکنم و آرزو دارم هم تورو هم تموم نی نی ها برای مامانی باباهاشون سالم و سلامت حفظ کنه.

آنیلم بهت افتخار میکنم به خنده های شیرینت به چشای قشنگت و به خاطر بودنت.... عاشقانه دوست دارم عزیزم.

از این حرف های مادرانه که بگذریم( البته هر چی بگم کم گفتم) حدود یه ماهی میشه که دیگه دور از من نمیتونی بمونی حتی بغل مامانی و خاله! و حتی گاهی اوقات بابایی. به گفته اونا حالت خیلی بد میشه وقتی من نیستم.!

و یه چیز جالب اینکه توی 6 ماهو 20 روزگی تونستی به تنهایی بلند شی از مبل گرفتی و پا شدی، برای همین هاست که بهت افتخار میکنم و چنان لذتی میبرم از این لحظات که تا مادر نشی نمیتونی تصور کنی. چقد لحظات بزرگ شدنت و لحظه به به لحظه زندگی و بودنت لذت داره ممنون که هستی عزیزم برای من و پدرت.

شبا دیگه خوب نمیخوابی نق میزنی و صب که از خواب بلند میشی دوس داری یه ربعی تو خودت باشی این ور و اونورو نگا میکنی میری تو فکر برمیگردی رو شکم میخوابی این کارارو میکنی جالبه!!! اون موقع دلم میخواد قورتت بدم اما دلم نمیاد اذیتت کنم.

حرکت پاهاتو خیلی دوس داری و همش تکون میدی و نگا میکنی و با پاهات میزنی به اسباب بازیهات و وسایلی که جلوت باشه و کیف میکنی. چکاب این ماهت که رفتیم شدی 9 کیلو 200 گرم و قدت 71 سانت. خوبه در کل، هم دکتر راضی بود هم من.

خیلی شلوغ شدی یک لحظه نباید چشم ازت بردارم مخصوصا که عاشق لبه آشپز خونه به پذیرایی هستی که مث پله ست و دوس داری از اونجا بری بالا و من خیلی میترسم با کله بری تو سرامیک!!! هنوزم گریه او هستی و بسیار گریه میکنی عزیزم چه میشه کرد باید بسازیم خوب!!!

دیگه میتونی درو باز کنی کشوهارو باز میکنی و توشونو میگردی. عاشق قطره چکان قطره هاتی و همش میخوری و با اون آروم میشی مث پستونک.

 آنیل جان چند روزه میخوایم به خاطر جشن دندونی ازت عکس بگیریم عکسی که دندونت هم معلوم باشه اما نمیذاری اصلا اجازه نمیدی و خندیدنی هم چون هنوز دندونات خیلی کوچولو موچولو هست معلوم نیست!

دوربینمون هم ویروسی شده و اعصابم خیلی خورده هر چی ازت عکس میگیرم کامپیوتر باز نمیکنه از تمام لحظاتی که گفتم عکیس گرفتم اما باز نشد.!!! ویروس کشی که شد میذارم برات. فدات بشم الهی عزیزم.

حالا این دو تا عکسو که باز کرده رو میذارم بهتر از هیچیه:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 دی 91 21:24
آنیل جونم ۷ماهگیت مبااااارک ۱۷۰ سالگیت روجشن بگیری گلم
جیگرتوکه ازحالا شیطونی


ممنون عزیزم بوووس بوووس
مامان پریسا
1 بهمن 91 0:13
ماشالله چه دخملی نازی.

هر سطری رو که میخوندم یاد پریسای خودم میفتادم

مامانی قدر این لحظه های زیبا رو بدون عزیزم.

خوشحال شدم وبتونو پیدا کردم.


چه خوب حتما بهترین لحظه های زندگیمو تجربه میکنم. من لینکتون کردم عزیزم
بهاره مامان ونداد
1 بهمن 91 0:43
وای دخمل ناز تپل 8 ماهگیت مبارک


میسی خاله جونی
مامان پریسا
2 بهمن 91 14:16
من هم لینکتون کردم گلم.و خوشحالم با شما دوست شدم.


قربونت عزیزم
عطیه
12 بهمن 91 13:23
جااااااان.چه ناز میخوابه.به وب منم سر بزنید.


چشم عزیزم ممنون