آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

اولین غذا

1391/9/21 17:30
نویسنده : مامان سولماز
497 بازدید
اشتراک گذاری

آنیل خانوم از اونجایی که هر وقت ما غذا میخوریم خودتو هلاک میکنی که به منم بدین دیگه دلم نیومد منتظر بمونم از دیروز شروع کردم به فرنی دادن. با چنان لذتی هم میخوری که حد نداره عزیز دلم فدات بشم من نوش جونت گلم. تو این عس میگی بده بده میخوام زود باش مامانی گشنمه:

خوب اینجا هم با تمام وجود داشتی میخوردی که با دیدن دوربین حواست پرت شد و نیم نگاهی به دوربین کردی. مامان فدات بشه عسلم:

و چند روزی هم میشه که تو روروک هم میذلرمت کلی ذوق میکنی میری این ور اون ور.

اینجا قرار بود بریم بیرون که کنسل شد و شما خوابیدی گلم:

از عکستم معلومه که یه کمی سرما خوردی برا همین از بیرون رفتن پشیمون شدیم و خوابیدی.

اینم خواب بعد از خوردن و بازی کردن خانومم:


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
22 آذر 91 12:03
فدات بشم آنیل جونم، نوش جونت
مامان النا
25 آذر 91 13:51
مامانی مواظب دخمل گلمون باش یه وقت مریض نشه
خیلی نازه هزارماشاا...
راستی شیرخودتومیدی ؟


چشم عزیزم بله شیر خودمو میدم
مامان یاشار
30 آذر 91 12:24
وای خدا جون آنیل هر روز خوردنی تر میشه ها. براش حتماً اسفند دود کن خانومی. در ضمن شب یلداتون هم مبارک باشه


ممنون شب یلدای شما هم مبارک
Mumy
30 آذر 91 18:37
نوش جونت خانوم خانومای کپلللل


مرسی عزیزم
مامان طلایی
23 دی 91 19:55
خیلی دلم برات تنگ شده بود...غذاهای خوشمزه ای هم که مامانی درست میکنه نوووووش جووووووووووووونت


قربونت برم