آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

آنیل در ماه پنجم

1391/9/5 12:24
نویسنده : مامان سولماز
454 بازدید
اشتراک گذاری

خوب آنیل جونم دیگه کم مونده به غذا خوردنت. لحظه شماری میکنم تا اون موقع برسه و تو طعم غذاهای خوشمزه رو بچشی، ببینی چیا بوده تو این دنیا و تو ازش بیخبر بودی.

مسئله اینه که گریه او هستی و لوووووووووووووووس. ملوسکم انقد سر همه چی گریه میکنی مامان و بابام گیر دادن که حتما یه جاییت درد میکنه ولی چون من و بابایی خوب میشناسیمت همش میگیم نه آنیل عادتشه میگن نه شما نمیدونیین و اگه با حرف اونا پیش بریم باید هر یه هفته یه بار ببریمت دکتر خلاصه برای چکاب 5 ماهگی که رفتیم گفتیم شاید گوش دردی چیزی داری

دکتر که شروع به معاینه کرد اولش لپتو کشید بعد کلا معاینه کرد و در اون حین تو همش میخندیدی دکترم گفت والا این کیفش از من و شما هم کوک تره نه گوشش درد میکنه نه چیزی بعد دوباره لپتو کشید بس که مزه میریزی جیگرم، فدات بشم الهی. وزنت کرد و 8 کیلو 700 گرم شدی، ماشالا هزار ماشالا. فقط چون نفخ داری برا اون دارو نوشت.

خوب از شیرین کاریهات بگم همینطوری یه ریز حرف میزنی واسه خودت بگیره یعنی ول نمیکنی یه ریز غان و غون میکنی.

دیگه اون تقلیدارو انجام نمیدی بابام هم هر کاری میکنه دیگه اداشو در نمیاری!!

تف تفو هم شدی، هاهاها جیگرتو بخورم همش باید دستمال کاغذی پیشم باشه.

چند روز پیش داشتم غذا میپختم تورو گذاشته بودم تو کریر منو نگاه میکردی. یهو دیدم داری منو صدا میکنی برگشتم خندیدی دوباره به غذا پختن ادامه دادم دوباره صدام کردی برگشتم بازم خندیدی یه عالمه اینطوری باهام بازی کردی فدات بشم الهی.

تو این ماه یاد گرفتی که بدون کمک بشینی اینم عکس از نشستنت:

و اینکه قهقه زدنت بیشتر شده، و وقتی میذارم به حالت چهار دست و پا، پاهات رو تکون میدی یه نمه میری جلو ولی هنوز حرکت دستات رو ید نگرفتی یعنی سینه ت رو نمیتونی بگیری بالا اگه یه حرکتم یاد بگیری حله دیگه میتونی بری جلو همه جارو نابود کنی!!!!!!!!!

اینم همون لباسی هستش که تو عروسی پوشیده بودی و قول داده بودم عکسشو بذارم برات، خاله الی از تهران برات گرفته دست گلش درد نکنه:

آنیل جان تازگی ها اصواتی که به کار میبری یه کم با معنی شدن و بابایی خیلی تلاش میکنه که تو اول بابا بگی! هر روز در گوشت و جلو روت هزار بار میگه بابا تا تو یاد بگیری، البته چند وقت پیش وقتی داشت این کارو میکرد تو هم بعدش دقیقا بابارو به کار بردی ولی من قبول ندارم چون شانسی بود!

جمعه دو هفته پیش بابایی گفت پاشین سه تایی بریم شورابیل تا به انیل جونم دریاچه رو نشون بدیم منم خوشحال تورو آماده کردم و رفتیم کل راه بیدار بودی همه جارو با خوشحالی نگاه میکردی همین که رسیدیم کنار دریاچه خوابت برد کلی هم منتظر موندیم بیدار شی ولی بیدار نشدی و برگشتیم تا یه کم از دریاچه فاصله گرفتیم بیدار شدی خلاصه قسمت نشد دریاچه رو ببینی و کلی خندیدیم ایشالا دفعه های دیگه اینم عکس اون روز:

آنیل جونم فدات بشم که مال منی قربونت برم که همیشه کنارمی آرامش من. من و بابایی خیلی دوووووووووووووووووووووست داریم. اینم برای حسن ختام:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رها
9 آذر 91 8:14
باریکلا مامانب ابن دفعه دیگه ترکوندی اب این پست بلند و بالا ماشالله داری راه میوفتی و خیلی خوب بود همش میومدی و کم می نوشتی تا داشتیم گرم می شدیم می دیدم پست تموم شد
مامان رها
9 آذر 91 8:15
آنیل عزیزم وقتی دیدم که مامانی از 5 ماهگیت نوشته با خودم فکر کردم و گفتم چه زود گذشت مگه همین دیروز نبود که منتظر اومدنت بودیم فدات بشم الهی


قربونت برم
مامان رها
9 آذر 91 8:16
ماشالله به این دخملی گلم چجوری نشسته تو حرف زدن که فکر کنم زود حرف بیوفتی تو شیطونی کردنم این جور که بوش میاد فکر کنم به زودی ازت انتظار داریم بلای خاله


مرسی لطف داری
مامان رها
9 آذر 91 8:16
با پست رها و محرم منتظرتونیم
مامان طاها
11 آذر 91 1:41
سلام خانومی ماشالا به دخملی خیلی ناز و خوشگله. میبوسمش


مرسی عزیزیم لطف داری
مامان طاها
11 آذر 91 1:44
خوردنی چه بافتی هم پوشیده، ماشالا خیلی بهش میاد


ممنون خاله
مامان ياشار
11 آذر 91 10:27
الهي قربونت برم عروسك خوردني. هزار ماشالا خيلي بزرگ شدي. دلم برات يه ذره شده بود عزيزكم. يه خورده ديگه ماماني برات چيزاي خوشمزه درست ميكنه گل دخملي. هزار تا بوس از اون لپاي شيرينت. مرسي ماماني بابت عكسا


مرسی عزیزم لطف داری
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 آذر 91 15:49
سلام ممنون به وبلاگمون اومدین عزیزمماشالا به این دخمل خوردنی همیشه شادوسلامت باشه درکنارتون


مرسی گلم ممنون
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 آذر 91 13:04
عروسک خانوم ماشالا چه ناز شدی
ایشالا همیشه خوشحال باشی خاله جون


مرسی خاله فدات شم
مامان رها
13 آذر 91 16:39
پیش ما هم بیا آنیل جونم
مامان النا
14 آذر 91 7:43
سلام دوست خوبم ممنون به من سرزدی من هم بااجازه لینکتون میکنم ماشاا...چه نی نی گل ودوست داشتنی دارین خدا ببخشه واستون هزارتا بوس واسه گل ترین خانوم


مرسی خاله جون ممنون
مامان النا
14 آذر 91 7:47
عزیزم آنیل جون میتونه بدون کمک بشینه چون توعکس قشنگ نشسته ؟هنوززوده نزاربشینه


آخه تا به حالت نشسته نذاریمش گریه میکنه دوس داره بشینه!!!!!
خواهر فرنازجان
14 آذر 91 10:05
سلام سولماز خانم چه دختر ناز وخوشکلی دارین
راستی فرناز وی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم
این آدرسسلام عزیزم فرناز خاتون توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده
این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php
و اینم کد عکسها: 0019.
دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که فرناز خاتون ازتون تشکر کنه.
راستی تا پنج شنبه مهلت دارید

شرمنده عزیزم من 5 شنبه رفتم ولی فرصت تموم شده بود

حسینی
17 آذر 91 17:31
با سلام سلامتی ، روابط اجتماعی و موفقیت کودک شما چقدر برایتان مهم است ؟ آیا میدانید تعداد زیادی از افراد کوررنگ از کوررنگی خود بی اطلاع هستند و تعداد زیادی نیز در سنین بالا متوجه این موضوع میشوند در حالی که در دوران کودکی و نوجوانی بدلیل داشتن این نقص دید دچار مشکلاتی شده بودند که خود خبر نداشتند ! مشکلاتی از قبیل تمسخر در عدم یادگیری اسم رنگها، سرکوفت مربیان و معلمان و ده ها مورد دیگر؛ و اینکه حدود 8 درصد از مردان و نیم درصد از زنان جهان دارای این نقص دید رنگ می باشند تست کوررنگی کودکان و بحث و گفتگو در مورد مسائل کوررنگی در انجمن کوررنگان ایران چنانچه کودک شما کوررنگ بود ، نگران نباشید چون ما در انجمن کوررنگان ایران دور هم جمع شدیم تا بگوییم 99 درصد کوررنگان ، نقص دید رنگ دارند و کوررنگ واقعی نیستند. http://www.wearecolorblind.ir
arsal
18 خرداد 92 7:21
ببخشید ها اینو میگم
ولی آنیل تو ترکی اسم پسره نه دختر.
به معنی مشهور و نامی
برای دختر میشه آنیلا


خواهش میکنم عزیزم نه آنیل توی کشور ترکیه هم اسم دختره هم اسم پسر ولی تو ایران فقط اسم دختره حالا کم کم دارن باب میکنن اسم پسر هم بذارن