آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

کارای بامزه آنیلم

1391/6/21 10:15
نویسنده : مامان سولماز
458 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم، عشقم، آنیلم، آرامش زندگی من، حیف که خیلی وقت نمیکنم بیام و برات بنویسم از دوست داشتنم از اینکه چقدر عاشقتم از اینکه چقدر بهمون آرامش میدی عزیزم. وقتی میبینمت همه چی یادم میره.قلبقلبقلب

خدایا ازت ممنونم که همچین فرشته کوچولویی رو به ما دادی، به خودت میسپارمش مراقب و محافظش باش .

آنیلم تازگی ها که چه عرض کنم حدود 1 ماهی میشه از ساعت 8 شب تا 12 شب یه ریز شیر میخوری و میخوابی مث آدم بزرگا و ساعت 7:30 صب پا میشی. از این بابت شانس آوردم چون شبو میتونم خوب استراحت کنم. وقت شیر خوردنم یه صدای قشنگ از خودت در میاری فک کنم منظورت اینه که به به چه خوش مزه ستچشمک دیروز بردیمت دکتر شدی 7 کیلو و 100 گرم!! ببین چقد ناز میخوابی:

 

 

 حسابی بغلی شدی اونم از نوع خاصش، باید رو به جلو بغلت کنیم و را بریم تا همه چی رو ببینی و به همه چیز احاطه داشته باشی در غیر این صورت جیغ و داد را میندازیمژه  به خاطر همین کارت بابایی بهت میگه اردک فضولچشمکنیشخند

 اون توپ بزگ خوشگلتو که خیلی هم دوسش داری رو جدیدا با پاهات میزنی میره این ور و اون ور و از خنده غش میکنی. قربون خنده هات برم من که دیگه صداشم در میاد گلم، عاشقتم.

صبها که از خواب پا میشی خیلی با مزه و سر حالی و همش میخندی همش منتظری یکی باهات بازی کنه و تو هی بخندی

 

با اون چشمای قشنگت که من و بابایی رو  دنبال میکنی  خیلی  ناز میشی اون موقع برات ضعف میکنیم.

کتاب داستان که برات میخونم با دقت گوش میدی از تصویراش خوشت میاد خصوصا از صفحه هایی که تصویراشون زیاده. بابایی عاشقته عزیزم وقتی خونه ست حاضر نیست یه لحظه ازت دور باشه!! کلی هم تو نگه داریت کمکم میکنه دست بابایی گل درد نکنه انقده ماهه.

خاله النازم عاشقته، و انگار تو هم خاله اتو خیلی دوس داری چون  یه هفته ای که رفته بود مسافرت وقت برگشت انقد دلبری کردی براش انقد خودتو براش لوس کردی تعجب کردیم.

جدیدا هم با دستهای باز میخوابی تا دستات کاملا باز نباشن خوابت نمیبره.

عاشقتم عشق من، آرامش من، آرامش زندگی مایی.

 فدای تو فدای اون نگاهت فدای اون خنده هات بشم من:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
20 شهریور 91 20:04
سلام عزیزمممم وای چقدر لپووو شده ماشالا خاله قربونش بره عزیز دلممم
شقایق.مامان حباب
20 شهریور 91 23:08
وای خاله ماشالا هر روز به روز نازتر میشی
مامان طلایی
23 شهریور 91 3:44
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم عروسک نازنازی
مامان جون اسپند نشه فراموش!!!
حسابی از طرف من ببوسش این خوشمل خانوم رو



مرسی عزیزم لطف داری. خواهش میکنم قابل شمارو نداشت
نانا و نی نی جون
23 شهریور 91 19:56
سلام
ماشاا...
خاله قربونش بره
مامانی برای منم دعا کن خدا یه نینی ناز صالح و سالم بده بهمون از ته دلت


حتما عزیزم.ایشالا به زودی خدا یه نی نی ناز بهتون بده
مامان رها
24 شهریور 91 8:52
وای ماشالله چه ناز شدی عزیز دلم تپل مپلی
قربونت بشم الهی تو رو خدا براش اسفند دود کن من که دلم براش داره ریسه میره
بخورمت الهی
مواظبش باشید عزیزمو


مرسی خاله جون لطف داری
مامان ساجده
25 شهریور 91 21:40
سلام عزیزم چه دختر ناز و تپل مپلی دارید هزار ماشاالله خدا براتون حفظش کنه به وبلاگ پسر منم بیاید خوشحال میشم در ضمن پسر من تو جشنواره ماه رمضان آتلیه سها شرکت کرده اگر بیاید و بهش رای بدید ممنون میشم تمام توضیحاتش تو وبلاگش هست
مامان یاشار
25 شهریور 91 22:49
هزار هزار هزار ماشالا واقعاً خیلی شیرینه این دخمل. اسفند یادت نره مامانی


لطف داری عزیزم ممنون
مامان سمی
26 شهریور 91 14:20
ماشاالله چه دختر نازیخدا حفظش کنه


ممنون خانومی مرسی