آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

سه ماهگی

1391/6/28 14:20
نویسنده : مامان سولماز
315 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم عشق مامان نفسم سه ماهگیت مبارک.

 جیگر طلا یه هفته ست غان و غون کردنت شروع شده. طوری که بابایی میگه حرف میزنی! میگی بوه بوه ، م م، و از این جور چیزا ولی زیاد میگی پشت سر هم. عاشقتم عزیزم خیلی ناز حرف میزنی . تو این هفته اخیر دو سه باری هم غلت زدی دیگه باید مواظب باشم رو مبل نذارمت و حواسم بهت باشه، آخه شیطونی کردنات شروع شده بلا.

نفسم  دو روزه سرما خوردی. نمیدونم چی شد گرفتی کی و کجا ، خیلی مراقبت بودیم . شرمنده عزیزم ایشالا که زودی خوب شی. امروز بردمت دکتر آمپول نوشت و شربت. دیشب انقد حالت بد بود، همش سرفه میکردی اونم از نوع بدش هر چی هم خورده بودی برگردوندی. ولی خداروشکر تب نداشتی. دکتر گفت یه هفته هیچ جا نبرمت و بوست نکنیم! آخه من نمیتونم تحمل کنم ولی چه میشه کرد چاره ای نیست. بابایی آمپولت رو زد منم که دل ندارم نگاه کنم به زور گرفتمت  و بابایی زد یه جیغی زدی که نگو قربونت برم زودی خوب میشی فدات شم. وزنت 7کیلو و 250 گرم هست، ماشالا گلم هر کی میبینه میگه بزرگتر از سن ت نشون میدی 4،5 ماه میزنی . عاشقتم عسلم دو روز پیش با خاله الی به مدت 15 دقیقه حرف زدی اون میگفت تو جواب میدادی . خیلی باحال بودین دیدنی بودین فیلم گرفتم ایشالا بزرگ شدی نشونت میدم گلم. خمیازه که میکشی میمیرم برات، و اینکه دیگه هر چی دستت میاد میکنی تو دهنت دست راستت هم که همش تو دهنته.......

خلاصه که نمیتونی درک کنی که چقدر من و بابایی عاشقتیم تا وقتی مادر شی اون موقع ست که میفهمی مادر شدن و نی نی کوچولوی نازی مث تو داشتن یعنی چی. فدات بشم الهی.

ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچقلبقلبقلبقلبماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هدیه جووووووووووووووون
28 شهریور 91 20:00
ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک

دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند . . .

روزت مبارک


ممنون عزیزم
نایسل
29 شهریور 91 2:25
ماشالا هزار ماشالا چه لپییی کرده عشق کوچولوووو وای میخوام بخورمششششش
نایسل
29 شهریور 91 2:25
فدات شمم بببخشید دیگه دیر به دیر میاممم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نایسل
29 شهریور 91 2:25
3 ماهگی ات مبلاککککک خاله جونی


مرسی نایسل جون لطف کردی اومدی ممنون
مامان طاها
29 شهریور 91 11:53
سلام سولماز جان طاهاجونم هم این روزا سرما خورده من هم مثل تو از این موضوع ناراحتم ایشالا هر دوشون زودی خوب بشن می بوسمتون
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 شهریور 91 17:14
واااااااااااااااااااااای شیرین عسل....
مامانی خیلی مواظب گل خانوم باش...
اسفند یادت نره


قربونت برم ممنون با چشای قشنگتون میبینین
مامان یاشار
31 شهریور 91 20:55
وای این عکسا رو که گذاشتی خوبه من نیستم مگر نه تا حالا قورتش داده بودمم این قند شیرینو


قربونت برم
خاله جون
4 مهر 91 15:45
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد
میرزا کوچک خان
15 مهر 91 10:13
ای جونم... ماشاالله...
مامان رها
9 آبان 91 22:12
ای جونم خیلی ناز شدی خیلی وقته نیومدم بودم پیشتون خدا حفظت کنه پیش ما هم بیا عزیز دل