آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

اولین مسافرت

1391/6/1 17:02
نویسنده : مامان سولماز
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

این مدت که نبودیم دلمون براتون تنگ شده بود. دلیل نبودنمون مسافرت بود. 14 مرداد روز شنبه با عمه پری و آقا امید و داداش صمد و خاله الی و آرش و فرزاد و یاشار رفتیم گردش داخل شهر (دریاچه نئور) این شد اولین گردش آنیل جون، خوب بود فقط هوا بادی بود برا همینت واسه چند دقیق آنیل رو از ماشین پیاده کردم اونم برا عکس گرفتن.

روز ٤شنبه ١٨ مرداد صب ساعت ٩ با آقا امید و عمه پری و خاله الی راه افتادیم به طرف زنجان غار کتله خور(واقع در سلطانیه) و بعد همدان غار علیصدر و مسجد و... . جالب بود از این بابت که توی غار بسیار سرد بود پامونو که گذاشتیم آنیل شروع کرد به جیغ زدن!!! پدر مهربونش آنیل جون رو پوشوند و گرمش کرد آنیلم تا آخر تخت گرفت خوابید. کلا تومسافرت دختر خوبی بود فقط شب  که اسکان گرفتیم گفتن یک شام رایگان داریم رفتیم یه رستوران خوب تو همدان بود آنیل موقه شام باز شروع به گریه کردن کرد ومجبور شدیم اول بابایی نگهت داشت من شام خوردم بعد من نگه داشتم بابایی شام خورد سر جمع شاید ٥ دقیقه هم طول نکشید!!!!!!!! از شهر همدان هر چی بگم کم گفتم خیلی شهر باصفایی بود دو شب تو همدان موندیم.

جمعه صب به طرف اصفهان حرکت کردیم خونه عمه پری. خونشون شیک و تر تمیز بود اولین بار بود میدیدم عمه جنم ماشالا با سلیقه س دیگه. شب رو خوابیدیم. شنبه از آنجایی که الی جون اصفهان رو گشته بود من و بابایی و آنیل ٣تایی رفتیم اصفهان گردی. تا ساعت ٦ عصر گشتیم جالب بود از ساعت ١١ صب تا ٦ عصر تقریبا بیشتر جاهای اصفهان رو گشتیم آنیل هم اصلتا اذیت  نکرد. فداش بشم الهی.اول رفتیم سی و سه پل، بعد پل خاجو. پارک مشتاق و باغ گل ها که خیلی عالی بود ازر اونجا رفتیم چهل ستون و بعد نقش جهان که نتونستیم خوب بگردیم اونجارو.شام رو هم همکلاسی بابایی لطف کرده بود دعوت کرده بود رفتیم گز خونشون خانواده خوبی بودن خیلی خوش گذشت.

بعد از اصفهان اودیم تهران خونه عموها و بعدش اردبیل بالاخره سه شنبه شب خونمون بودیمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طاها
7 شهریور 91 9:35
طاها جون هم تو سفرمون به اردبیل، پسر خوبی بود و ما رو اذیّت نکرد آفرین به آنیل خوشگل که مامان و بابا رو اذیّت نکرده
مامان طلایی
9 شهریور 91 7:46
به به! چه خوش گذشته... ایشالا همیشه به سفر عزیزم.