آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

دو ماهگیت مبارک

1391/6/1 17:23
نویسنده : مامان سولماز
428 بازدید
اشتراک گذاری

دو ماهه شدی و خانومی شدی برا خودت عزیزکم.قلبقلبقلب

کلی بزرگتر شدی کارای جالب میکنی اینکه عاشق توپی هستی که برات خریده بودم. عاشق لوستر  و چیزایی که از بالا سرت آویزون میکنم هستی. تو ذوق میکنی و من با ذوق تو ذوق میکنم. فدات بشم الهی.

خدارو شکر مسافرتمون باعث شد دل دردت از بین بره انقد که ماشین تکون میخورد و روده هات خوب کار کردنیشخندمتفکر

واکسن دو ماهگیت رو هم زدن و دختر خوبی بودی و زیاد گریه نکردی زودم خوب شدی.

 راستی از تهران اون عروسکی که خیلی وقت دنبالش میگشتم پیدا کردم و خریدم عروسک کیتی. خوشحالم که خوشگلشو پیدا کردم. اینم عکسای روز 28 مرداد شنبه دو ماهگی:

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شقایق.مامان حباب
2 شهریور 91 13:13
همیشه به گردش آنیل کوچولو... ماشالا چه ناز شدی گلم
مامان رها
4 شهریور 91 18:42
سلام عزیز خاله دو ماهگیت مبارک عسلم چقده بزرگ شدی جیگرم
مامان رها
4 شهریور 91 18:43
قربونت بشم خاله
مامان رها
4 شهریور 91 18:44
سلام ما اومدیم با سفرنامه مشهد رها سادات منتظر نظرات زیبایتان هستیم
مامان طاها
7 شهریور 91 9:29
سلام سولماز جون کوچولوت خیلی خوردنی شده می بوسمش
مامان طلایی
9 شهریور 91 7:49
2 ماهگیت ستاره بارون آنیل جوون. ایشالا 120 سالگیت گل نازم
sama
12 شهریور 91 15:32
khale jon cheghad malosi to


خیلی ممنون سما جون فدات شم مرسی
مامان یاسمن الیسا
20 شهریور 91 13:47
ماشاء اله چه بزرگ شدی عزیزم. هزار ماشاء اله بهت