آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

اولین قدم های دخملی و 11 ماهگی

1392/2/1 21:40
نویسنده : مامان سولماز
761 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااایی عزیزم یکی یدونم 30 فروردین یعنی تو 10 ماه و دو روزگی اولین قدم زندگیتو برداشتی قربون قدمت برم من. نمیدونی چه کیفی داره اون لحظه یکی از بهترین لحظه هایی که آدم میتونه تجربه کنه فدات بشم مامانی. فرداش هم دو قدم رفتی چون سرما خوردی و اذیت داری منم اصراری ندارم و زیاد تو وضعیت را رفتن قرارت نمیدم تا خوب شی و کمکت کنم . حدود یک ماه میشه که کاملا وایمیستی زرنگ مامان.

و اینکه گفتی مامان 3 بارم گفتی. دیروز داشتیم میرفتیم دکتر آمادت کردم و دادم دست بابام تو رو برد سوپر مارکت دایی بهروز منم بعد آماده شدن اومدم بگیرمت منو که دیدی ذوق زده شدی  3 بار پشت سر هم  گفتی ماما. قربونت برم من نفسم هدیه زیبایی بود برام، ممنونم آنیلم میذارم به حساب روز مادر که نزدیکه فدات بشم.

عزیزم بدنت کلی جوش زده نمیدونم چرا!!! به دکترم گفتم اما چیزی نگفت گفت مهم نیست!!! یه تاول زدی رو پات فقط برا اون پماد نوشت. پریشب دوباره مث اینکه کابوس دیدی برا بار چهارم هست که اینطوری میشی و من استرس میگیرم بعد تو من یه جیغی میزنم که بابایی همیشه عصبی میشه میگه با صدای آنیل اصلا بیدار نمیشم تو چرا جیغ میکشی با صدای تو بیدار میشم!!! چی کار کنم استرس میگیرم خوب.

همچنان عاشق بیرون رفتن هستی. هوا  این روزا اصلا خوب نیست منم که نمیتونم تو این هوا شمارو ببرم بیرون اما هرکی بخواد به طرف در بره تو توی هر موقعیتی باشی بازی یا حتی بغل من خودتو براشون لوس میکنی پرت میکنی به طرفشون تا تورم ببرن بیرون مامان بزرگ و دایی و بابا بزرگ  و خاله هم که دلشو ندارن به تو نه بگن میبرنت.

واییییییییی یه چیز دیگه، چه میرقصی عززززززززززززیزم قربون رقصیدنت برم آهنگی که دوس داشته باشی زودی رو زانوهات میشینی و خودتو میبری بالا پایین و دستاتو تکون میدی یعنی اون موقع میخوام بخورمتا انقد شیرین میشی که نگو.عزیز دلم کم دلبری کن یهو دیدی خوردمتا!!!

و اینکه به خیال خودت لغت به کار میبری یه چیزایی میگی اصلا من میمونم، گی گی می گی! یا بنگ! میخوای شبیه کنی خوب!!!

با اینکه خاله الی همیشه محکم بوست میکنه و یه کم اذیت میشی با این حال تو هم عاشقشی و همش میپری بغلش و خودتو لوس میکنی. از شعر چش چش دو ابرو خوشت میاد وقتی میخوام بخونم صورتتو میاری جلو تا وقتی میخونم رو صورتتم نشون بدم.

هنوزم از من زیاد فاصله نمیگیری. من هر جا باشم تو همون محیط میچرخی و بازی میکنی تا من نرم اتاق به هیچ وجه نمیری!!! وقتی میرم اتاق بدو بدو میای دنبالم انگار از خدات بوده بریم اتاق و بعد شیطونی هات... کشوهارو چسب زدیم چسبارو میکنی و باز میکنی با کنترل شبکه عوض میکنی و ذوق میکنی جلو کامپیوتر که بشینم موس میگیری دستت تکون میدی یه کارایی میکنیا!!!

امروز بارون شدیدی بارید و تو از دیدن بارون ذوق زده شده بودی همش گریه میکردی که جلو پنجره بگیرمت تا ببینی و بارون رو بوس میکردی اونم چندین بار!!!

فددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددات بشم دلبرم.اینم از عکسات:

 

 

اینم از خواب فرشته کوچولوم:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سپید مامان علی
2 اردیبهشت 92 9:14
عزیزم اولین قدمهات مبارکه
امیدوارم قدمهات استوار و زمین زیر پایت هموار باشه
ماشاءالله روز به روز شیرین تر و جیگر تر میشی
فدای دلبریهات


میسی خاله مهربون. ممنونم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 اردیبهشت 92 13:34
وای خاله ای اگه اینجا بودی الان میخوردمتا
دلم خواست نانای کردنتو ببینم.
قدم زدنت مبارک گلم
ایشالا همهیشه قدمات استوار باشه


قربونت برم عزیزم زنده باشی
مامان فرشته های آسمانی
3 اردیبهشت 92 15:34
سلام
مبارکه امیدوارم همیشه درمسیر زندگی لحظات خوبی را سپری کنی بوسسسسسسس


سلام عزیزم ممنونم ببوس فرشته های گلمو
مامان فرشته های آسمانی
3 اردیبهشت 92 15:48
سلام
مبارکه آنیل جان راستی
خاله چرا به ما سرنمیزنید قهرید ؟؟


نه عزیزم آنیل مگه میذاره به کارام برسم آخه!
مامان اهورا
3 اردیبهشت 92 19:03
وای که این دخمل خوشگله چقدر بزرگ و ناز شده ماشاله . خدا حفظش کنه . عاشق این دوتاعکس آخرشم که خوابه . ببوس دخملی رو


قربونت برم مرسی گلم
زهرا(ترنم عشق)
6 اردیبهشت 92 22:47
مبارکه مبارکه خانوم طلا
راه رفتنت مبارکه
جیگر طلا مبارکه


مرسی خاله جونی بووووووووووووووووووووووووووس
مامان یاشار
7 اردیبهشت 92 17:18
ای جانم غش رفتم واسه عکساش. هزار ماشالا دخملیمون خیلی زرنگه ها حتماً براش تند تند اسفند دود کن


قربونت برم عزیزم لطف داری دوست گلم
مینا مامان النا
8 اردیبهشت 92 19:03
سلاممممممممممممممم دوستم ماشااله به آنیل جوووووووونم
عکسای جدید از النا گذاشتم وقت کردی سر بزن
براش اسفند بریز که راه میره قربونش



حتما عزیزم مرسی
1000000000 تا بوس برای النا جون
سپید مامان علی
9 اردیبهشت 92 11:28
ما آپیم
خاله هستي
11 اردیبهشت 92 11:34
http://s1.picofile.com/file/6609700200/Fatemeh_rooze_moalem.jpg

ممنون عزیزم خیلی قشنگ بود
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 12:50
روزت مبارک مامان سولماز...
خصوصی داری


اوه ممنون عزیزم