آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

وووووووووووووووووووی دندون دخملی

1391/10/2 17:30
نویسنده : مامان سولماز
359 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان امروز ظهر متوجه شدم که اولین مرواریدهای خوشگلت در اومدن مبارک باشه گلم. ذوق مرگ شده بودم. عین ندید بدیدا البته ندید بدید هم هستم خوب!!!!!!!

                                                                                          niniweblog.com                                                                      

دیروز داشتم بهت تصویر های کتابت رو نشون میدادم یکی از تصویرها صورت یه  آدمه البته یه مرد که تا دیدی گفتی بابا، بابا دو بار گفتی من و باباتم همینطوری موندیم هاج و واج!!!!!!!!! بوسه بارونت کردیم عسلم.

البته ماه پیش هم بابات گفت بگو بابا تو تکرار کردی ولی من قبول نکرده بودم از حسودی!!!!!!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان طاها
2 دی 91 22:35
مبارک باشه عزیزم ایشالا خوراکی های خوشمزه باهاشون بخوره این جیگر خانوم


ممنون صونا جون روی گل طاهارو ببوس
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 دی 91 15:23
مباااااااااااااااااااااااااااااارک باشه
ایشالا به سلامتی خاله جووووووووووووون


مرسی خاله جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 دی 91 11:20
سلام مامان جونی
ممنون که بهمون سر زدی
نمیدونم پست دوستای محمدارشان و دیدی یا نه
ولی اگه دوست داشتی 3تا عکس آنیل گلی رو برام بفرست که به اسم دوست گل ارشان معرفیش کنم. اگر هم وقت نکردی بهم اجازه بدی خودم برمیدارم...
تو وبلاگم کلش رو توضیح دادم...
ممنون میشم
دخمل خوشگلتو برام یه عالمه ببوس


مرسی عزیزم لطف داری.
مامان یاسمن الیسا
4 دی 91 12:36
مبارک باشه خوشمل تپل و مپل .


ممنون خاله جونی
مامان رها
5 دی 91 17:29
سلام عزیز دلم دندون نو مبارک باشه عسلکم ما دندونی می خوایم برامون بفرست تا بخوریم
قربون اون بابا گفتنت بشم تو 6 ماهگی


فدات شم عزیزم ممنون
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 دی 91 10:28
خاله جونی بالاخره تونستم بین این همه عکس خوشگل 3تاشو انتخاب کنم...
مامانی مرسی که اجازه دادی


ممنون عزیزم لطف کردی
مامان یاشار
12 دی 91 12:52
وای مبارکت باشه عشق خاله حسابی خانوم شدی دیگه. قربونت برم که اینقدر باهوشی


مرسی عزیزم لطف داری