آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

یک سالگی وبلاگ

1391/7/25 10:37
نویسنده : مامان سولماز
385 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال گذشت از روزی که از وجودت  با خبر شدم. انگار همین دیروز بود چه ذوقی داشتم 26 مهر بود بابا رو راهی کردم رفت سر کار من خودم بدو بدو رفتم برای آزمایش خانومه که گفت  بارداری اشک جلوی چشممو گرفت همونجا به بابایی زنگ زدم اولش باور نکرد در عین ناباوری کلی خندید و ذوق داشت. کوچولوی من آنیلم همون روز 26 مهر برات این وبلاگ رو باز کردم تا لحظه به لحظه زندگیت رو ثبت کنم .

حدودا از پنج ، شش سال پیش وبلاگ نی نی هارو میخوندم علاقه داشتم عاشق نی نی ها هستم. برا همین دنبال یه نی نی ناز میگشتم تا براش بنویسم.  جالبه تو این یه سال کلی آدرس عوض کردم:

www.baby91.blogfa.com  تولد یک عشق      : خاطرات اوایل باردای

www.nini91.niniweblog.com  ناز گل مامان   : خاطرات اوسط و اواخر بارداری  

www.anil91.niniweblog.com  آنیل دختر خرداد : خاطرات لحظه تولد به بعد یعنی همینجا که دیگه موندگاریم تا آخر ایشالا.        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
27 مهر 91 22:21
یک ساله شدن مادر بودنت و یکساله شدن وبلاگ آنیل جون مبارک باشه دست مامان مهربون درد نکنه که واسه دخترش این همه زحمت میکشه


ممنون گلم بووووووووووووووووس