آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

دخترم یک ماهه شد

1391/4/28 19:23
نویسنده : مامان سولماز
477 بازدید
اشتراک گذاری

آنیل جان، تو این یه ماه بهترین روزهای زندگیم رو سپری کردم با اینکه مشکلات خودشم داشت ولی لحظات شیرینی بودن. از اولین روزا بگم، وقتی آهنگ سشواری که برات ضبط کرده بودیم رو میذاشتیم خیلی آروم میخوابیدی. البته تو کتاب خونده بودم چون صدای سشوار یا لباسشویی شبیه صدای داخل رحم هست بچه باهاش آروم میشه امتحان کردیم واقعیت داشت!! ولی برای 2 هفته کفاف داد. با آهنگ های بی کلام الانم آروم میشی. قربونت برم ماچماچماچ

حالت استفراغ شدیدت خدارو شکر درست شده به مدت 3،4 روز بود. قیافه ات لحظه به لحظه و روز به روز در حال تغییره.تو 5 روزگیت اولین بار آویز تختت رو به کار انداختیم با دقت نگاه میکردی و به آهنگش گوش میدادیفیلمشم برات گرفتیم خیلی جالبه فکر نمیکردم بچه به این زودی یعنی تو 5 روزگی دقتش انقدر بالا باشه. خیلی شیطونی وروجک من،از خواب که پا میشی یه عشوه ای میای که بیا و ببین. خیلی قشنگ و جذاب میشی. یه 5 دقیقه ای طول میکشه تا به خودت بیای از اونم برات فیلم گرفتم.

دست های کشیده و کوچولوت هم که تعریفشو از همون اولین روز بیمارستان میکنن جای خود دارد. اینم از عکس دستای خوشگلت

 

این روزا نگاهت دقیق تر شده گلم، اخم کردنت کمتر و 2 دست از لباسات برات کوچیک شدن. دیگه به زور تنت میرن. از لباس عوض کردن اصلا خوشت نمیاد، حموم کردنی رو تنت که آب میریزیم کیف میکنی ولی وقتی رو سرت میریم جیغت میره رو هوا!!

مشکل نفخت،همون دل درد خودمون اذیتت میکنه جیغ میکشی و گریه میکنی دارو که میدیم خیلی سریع اثر میکنه وآروم میشی و میخوابی عین عروسک.

امروز رفتیم دکتر قدت شده 57سانت و وزنت4400کیلوگرم. خدارو شکر نرمال و خوب پیش رفتیبعد از دکترم رفتیم خونه مادر بزرگ چون عمو چنگیز و آخشین از مشهد اومده بودن. به مناسبت یه ماه شدنت هم ی عکس 3 نفره گرفتیم.عزیز دلم عاشقتم. عاشق اون نگاههای قشنگت که پر از آرامشه.

دوست دارم فرشته کوچولوی من.قلبقلبقلب اینم از عکس یه ماهگیت:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

یاسمن مامان الیسا
28 تیر 91 21:51
سلام سولماز جون. بهت تبریک میگویم . خیلی دختر ناز و قشنگی داری. خدا واست حفظش کنه. یادت می یاد چقدر بی تاب دیدنش بودی و روزهای آخر بارداری چقدر بهت سخت می گذشت. تا چشم بهم بذاری فرشته کوچولوت واسه خودش خانمی میشه.برات بهترین ها را در کنار آنیل جون آرزو میکنم.
نایسل
29 تیر 91 21:59
الهی فدات شم خاله اینقدر نازی
نایسل
30 تیر 91 2:06
وای خدا چقدر عروسکککککککهه چقدر نازه
مامان طلایی
30 تیر 91 5:03
فدای اون دستای خوشملت آنیل جووون ... تعریفی هم هستن اون دستای کوشولو مثل ماه شدی دخمل ناز مامان خدا نگاهبانت باشد فرشته خانوووم! آپم مامان جوون زودی بیا
شقایق.مامان حباب
30 تیر 91 17:58
عزیز خاله چه نازه ماشالا
خیلی دوستت دارم خاله جونی زودی بزرگ شو گلم... قربونت برم
مامان آنیل دیگه تو وبلاگ قبلیت مطلب نمینویسی؟


ممنون عزیزم،نه دیگه اونجا چیزی نمینویسم
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:33
تشریف بیارید من و محمد آپ شدیم خوشحال میشیم
مامان یاشار
2 مرداد 91 14:17
الهی خاله قربونش بره حسابی واسه خودش خانومی شده . یک ماهگیش مبارک. ایشالا 120 ساله بشه عزیز دل خاله. هزار تا
مامان طاها
4 مرداد 91 17:35
سلام سولماز جان دخملت خیلی خوردنی شده. خدا حفظش کنه
شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 14:48
سلام دوست من آدرس وبلاگم تغیی کرده و دیگه تو قبلی چیزی نمینویسم از این به بعد هر وقت خواستی بیای بیا اینجا http://hobabkocholo.niniweblog.com
مامان رها
19 مرداد 91 15:41
1 ماهگیت مبارک عسلکم ماشلله هزار ماشالله روز به روز داری نازتر و ملوستر می شی