آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

خونه تکونی

1393/12/17 9:12
نویسنده : مامان سولماز
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به دوستای عزیم و نی نی های گلشونمحبت 

و آنیل یکی یه دونه خودممحبت

دو روزی میشه خونه تکونی رو شروع کردم و ایشالا اگه خدا بخواد امروز تموم میشه البته یه خورده ریزی میمونه که کم کم انجامو میدم خستهحالا از آنیل جونم بگم که چه خانومی شده قربونش برم و تو کارا بهم کمک میکنه و دوس داره هر جا میرم هر کاری که از دستش بر میاد انجام بده فرشته منفرشته

تغییرات کوچولویی هم تو خونه کردم جشن یه تغییراتی هم تو اتاق تو  که بعدا عکسشو میذارمآرام

اینم آنیل جونه که تو این گیری ویری  لباسای کوچولویی هاشو بر میداشت و ست میکرد عزیز دلمبوس

به نظر امسال سال مهمی برای تو بود چون تو سال 93 اتفاقات بزرگی برات رخ داد که میتونم بگم مرحله اول بزرگ شدنت رخ داد هم از شیر گرفتن هم از پوشک گرفتن و هم کامل صحبت کردن  و خانوم شدن،

بهت تبریک میگم دختر گلمبغل

امیدوارم سال جدید پر از اتفاقای خوب و شاد برای همه دوستای عزیزم و خانوادمون باشه محبت

پسندها (7)

نظرات (6)

مامان آیسا
18 اسفند 93 4:19
سلام سولماز عزیزم.ماشالله آنیل جونم مثل همیشه نازه.آیسا هم از این کارا میکنه و لباسای کوچیکیشو به زور میپوشه و ست میکنه.یکی از تفریحاتش اینه. بابت خونه تکونی هم خسته نباشی.من امسال نتونستم خونه تکونی کنم اما با همه مشکلاتم بازم حالو هوای دم عیدو خیلی دوست دارم و عاشق این موقع از سالم. همیشه خوش باشین.
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی مرسی عزیزم لطف داری منم نمیخواستم خونه تکونی کنم ولی پیش اومد این موقع از سال خیلی حس و حال خوبیه واقعا ایشالا شما هم همیشه در کنار هم خوب و شاد باشین
مامان مهتاب
20 اسفند 93 8:05
سلام خانوم گل " خسته ی خونه تکونی نباشی عزیزم خداییش با وجود این شیطونکا خیلی سخته .من که امسال بی خیالش شدم دو سه ماه دیگه میریم خونه خودمون اگه خدا بخواد گذاشتم برا همون روز. ای جونم که روز به روز داره خانوم تر میشه " دوستون دارم
مامان سولماز
پاسخ
سلام ممنون عزیزم واقعا راس میگین با بچه های شیطون مگه میشه خونه تکونی کرد ایشالا به سلامتی مبارکتون باشه ما هم دوستون داریم
مامان فرشته های آسمانی
20 اسفند 93 8:55
ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشید خسته نباشید آنیل خانم شماهم خسته نباشید خدا قوت
مامان سولماز
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامانی آلما
24 اسفند 93 10:40
سلام. خسته نباشی خانومی. واقعا خونه تکونی کار خسته کننده ای هست ماشالا به انیل خانوم که به مامانش کمک میکنه
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومی
مامانی شهرزاد
25 اسفند 93 13:07
عزیزم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از سلامتی و شادی براتون باشه . آنیل عزیزمو ببوس
مامان سولماز
پاسخ
مرسی شهرزاد جون قربونت برم منم سال نو رو بهتون تبریک میگم هم به اهورای عزیزم
یاسمن( مامی فرشته ها )
26 اسفند 93 8:27
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ” با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ” شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . . آنیل عزیز و مامان مهربون سال نو مبارک
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیز دلم سال نو شما هم مبارک باشه فرشته هاتونو ببوسین