آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

اولین استخر

1393/12/12 10:07
نویسنده : مامان سولماز
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به همه دوستای گلمآرام

دیروز آنیل جون به همراه مامان و خاله الی برای اولین بار استخر رفت. خیلی بهش خوش گذشت و از دیدن اون همه آب یه جا متعجب بود، چون همش میگفت یه عالمه آب!!! 

واز اینکه همه شنا میکردن ذوق زده بود و غش غش میخندید شیرین منبوس

دوس دارم زود شنا یاد بگیری البته علاقه هم نشون دادی ایشالا ببینیم در اولین فرصت ثبت نامت میکنم حالا یا این تابستون یا سال بعد .خانوم مربی گفت بستگی به یادگیریتون هم داره آزمون میگیرن تا ببیننن میتونی یاد بگیری یا نهبغل خانوم مربی میگفت آنیل فوت کن تو هم با قیافه میگفتی اینه آبه کیک تولد نیست کهقه قهه

روز خوبی بود چون کلی بازی کردی محبت دوست دارم با همه لجبازی هایی که میکنیچشمک

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان فرشته های آسمانی
12 اسفند 93 12:15
وای خوش بحالت آنیل جون ایشالله زودتر شنا کردن رو یاد بگیری
مامان سولماز
پاسخ
میسی خاله جون
مامانی شهرزاد
16 اسفند 93 12:23
وااااااااااااااای جیگرم. عسلم قوربونت برم من . چه بامزه گفته این آبه کیک نیست که واااااااااای یعنی دلم میخواد درسته بخورمش . از پوشک گرفتیش دیگه آره ؟؟؟؟خوششششششششششششش بحالت سولماز از طرف من ی مااااااااااچ گنده آبدارش کن فسقلی رو
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانومی آره بابا خیلی وقته از پوشک گرفتمش مگه شما اهورا جونو نگرفتین؟ خوب البته عموما پسرا دیرتر یاد میگیرن نگران نباش زودی اهورا جونم یاد میگیره قربونش برم
مامان آنیل
10 فروردین 95 13:36
سلام خوبین؟ سال نوی آنیل خانم مبارک. آنیل جون مدال خوشگلت رو مامانت از کجا برات خریده؟ منم می خوام برای دخترم سفارش بدم. میشه لطفا آدرسش رو بگین؟ ممنون میشم.