آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

آنیل در موزه حیات وحش

1393/5/27 18:29
نویسنده : مامان سولماز
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم ما امروز به خانواده ای به همراه دایی کیومرث رفتیم موزه حیات وحش که به آنیل خیلی خوش گذشت و از دیدن به قول خودش شیر جنگل خیلی ذوق کرده بود و میگفت شیر جنگل نشسته.

میبینید تو عکس هم بهت زده ست تعجب

از دیدن خرس هم تعجب کرده بود و میگفت خرسی به به خورده بزرگ شده !!!

آهوی من در کنار آهوها:

دختر عزیزم یکی یه دونه من شرمنده که جدیدا نمیتونم بیام و برات بنویسم از کارای شیرینت از دلبریات اما اینو بدون که همیشه دوووووووووووووووووووووست دارم  دوست داشتنی غیر قابل وصف محبتبوسمحبت

 

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان فرشته ها ی آسمانی
28 مرداد 93 7:20
سلام عزیزم چه ذوقی کرده؟ خوبه باز نترسیده؟
مامان سولماز
پاسخ
سلام نه بابا اصلا نترسید اتفاقا ذوق زده بود.
مامانی شهرزاد
28 مرداد 93 11:43
آخي عزيزم چه تعجبي كرده جيگر طلاي خوردني
مامانی هیما
28 مرداد 93 16:30
خاله جون باغ وحش خوش گذشت
مامان آیسا
30 مرداد 93 3:56
سلام عزیزم.وای چقدر چهرش بانمک شده.خیلی عکساش نازشده.چه کار خوبی کردی بردیش.کاش منم بشه آیسا رو ببرم.البته من باغ وحش ارم بردمش و زنده اینارو دیده و خیلی دوست داشته.بچه ها عاشق کشف چیزای تازه هستن.همیشه خوش باشین.
مامان سولماز
پاسخ
سلام ممنون خانومی آره خیلی ذوق داشت
مامانی آلما
30 مرداد 93 12:20
سلام. عزیزمممممم منم اصلا حال و حوصله ندارم بیام وب
مامان لیانا
1 شهریور 93 17:59
سلام وایی عجب گردش خوبی رفته بودین بچه ها هم عاشق حیوانات هستن چه تعجبی کرده عروسک کوچولو
یاسمن( مامی فرشته ها )
2 شهریور 93 12:29
افرین با آنیل جون که با حیوان ها ارتباط برقرار کرده و ویژگی هاشون را تحلیل کرده اتفاقا من شک داشتم که بچه ها را ببرم باغ وحش یا موزه تاریخ طبیعی نه . فکر می کردم هنوز زوده
مامان سولماز
پاسخ
چرا زود باشه خانومی اتفاقا تو 2 سالگی خیلی خوبه به خصوص باغ وحش ولی چون تو اردبیل باغ وحش نبود بردم موزه!!
دوستت رویا
3 شهریور 93 8:33
سلام سولماز جان امروز یهو دلم هوای آنیل کرد. امیدوارم مشغولیاتت خیر باشه. دختر من یک ساله میگه منو ببر موزه حیوانات خشک شده. دعا کن این روزا بتونم ببرمش. مواظب خودت و دختر طلامون باش.
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خیلی خوشحال شدم حتما گل دختمونو ببر یلی خوبه
دوستت رویا
14 شهریور 93 13:07
سولماز جان سلام محبت داری منم خودت و دخترت رو خیلی دوست دارم. در زندگی عادی هم گاهی آدم برای مدت طولانی نمیتونه به دوستانش سر بزنه. امیدوارم در درس هات موفق باشی. آنیل عزیز منو ببوس
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ممنون دوستون دارم
مامان آیسا
25 شهریور 93 18:27
سلام عزیزم خوبی؟آنیل جون خوبه؟یه مدته نیستی دوباره.
مامان آنیل
30 مهر 93 21:34
چه دختر خوشگلی ببوسیدش