آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

عید 93

1393/1/5 10:57
نویسنده : مامان سولماز
613 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد.


سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و …سال نو مبارکچون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

یه روز قشنگ،یه دل خوش،یه لب خندون،یه تن سالم،آرزوی هرشبم برای فردای تو عزیزم

تو عید 93 کلا سرما خوردی و از اولین روزش هم شما حالت بد بود و هم من کلافه از عکس و اینا و هم به خاطر بی حالی شما خبری نیست فقط چند تا عکس سفره عیدمون

    

                               همه آرزوهای قشنگ مال تو

 

 

 

                                     

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان آلما
6 فروردین 93 12:36
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خانومی همچنین
مامان اهورا(شهرزاد)
6 فروردین 93 17:08
سولماز جونم سال نوتون مبارك باشه. دلم واسه آنيل تنگ شده خيلي
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خانومی همچنین
مامان فرشته های آسمانی
7 فروردین 93 13:00
سلام خیلی دلم براتون تنگ شده بود ایشالله سال خوبی داشته باشید هفت سین زیبایی درست کردید اینم بوس برا ی آنیل جون
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی مرسی عزیزم ببوس فرشته کوچولوهاتو
خاله مینا
8 فروردین 93 2:06
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها
مامان پریسا
11 فروردین 93 10:12
سلام سال نو مبارک عزیزم. ایشالله سال خوبی داشته باشید
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی ممنون
مامان پریسا
11 فروردین 93 10:12
سفری هفت سین خیلی خوشکله
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عزیزم
شقایق.مامان حباب
13 فروردین 93 10:59
دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید تا برایت پیام شادباشی بنویسم عزیزم سال جدید رو بهتون تبریک میگم... انشالا سالی پر از برکت و شادی و سلامتی پیش روی شما باشه
مامان سولماز
پاسخ
میسی خانومی
مامانی هیما
17 فروردین 93 13:10
سال نو مبارک انشااله همیشه شاد و خرم باشید ،چه مامانی با سلیقه ای چه سفره هفت سینی چیدی عززززیززززم
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری