آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

آخرای سال 92

1393/1/4 23:41
نویسنده : مامان سولماز
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل قشنگتر از بهارم

سلام به دوستای گل و دوست داشتنی که شرمندتون  شدم و زیاد نمیتونم سر بزنم به نی نی های گل.

این روزهای آخر سال همیشه یه حس و حال خاصی داره. تو بچگیم عاشق خونه تکونی های مامانم بودم همونطور که الان آنیل کوچولو از خونه تکونی من به ذوق میاد و از در هم و بر هم بودن خونه کیف میکنه قربونش برمقلب

خیلی وقته که وبت رو آپ نکردم  درگیر خونه تکونی و خرید و ...اینا بودم ماه پیش هم نشد بیام و بنویسم دل و دماغ نداشتم. چه شیطونی هایی که نکردی تو این روزا.

بلبل زبون شدی و دیگه کامل صحبت میکنی همه کلمات رو تکرار میکنی مث طوطی خوش سرو زبونچشمکماچ

عزیز دلمی با تو چه لذتی داره بیرون رفتن، بازی کردن، خرید کردن و غذا خوردن... با تو همه چیز یه مزه دیگه ای داره، ایشالا وقتی مادر شدی همه حرفای منو درک میکنی وقتی میخندی انگار دنیارو بهم میدن(اون خنده های از ته دلت یه چیز دیگه ست)

شعر هم میخونی نه کامل من میخونم جای خالی هاشو پر میکنی تاب تاب عباسی رو تقریبا کامل میخونی.قلب

بوس کردنت از دوره از نزدیک کسی رو بوس نمیکنی! وسواس داری لابد!

بکتاش کوچولو هم تو این ماه به دنیا اومد داداش باربد جون البته تو بهش میگی بحتاشقلب

بچه که بودم سال ها انقدر زود نمیگذشت سرعت زمان کمتر بود! الان عین برق و باد رد میشه به خصوص از موقع تولد توقلبماچقلب

دست کودک را بگیرید او تمام قلبش را به شما خواهد سپرد.

آنیل من الان ٢٠ماه و  2٨ روزه هستی چهارشنبه 21 ماهه میشی عزیزم.

وقتی ماهی امسال رو بابایی خرید و اورد قیافه تو دیدنی بود خیلی دوسش داری و موقع غذا خوردن باید کنارت باشه! و همش اداشو در میاریمتفکر

دوستای وبلاگی عزیزم پیشاپیش سال 93 مبارک باشه روی گل نی نی های خوشگلتونو ببوسین ماچ

ایشالا 4 شنبه سوری میام عکسای آنیل رو میذارم.

 

خبر از آمدن چلچله هاست
بوی نوروز ز طرب ها پیداست

فصل سرما ز زمین رخت بربست
وقت جلوه گری گندم هاست

باغ وبستان نفسی تازه کنند
نوبت روییدن نرگس هاست

سال نو هستی ز نو جان گیرد
وقت آواز خوش بلبل هاست

رفت اسفند وبه فروردین داد
دفتر هستی که از سوی خداست.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته های آسمانی
26 اسفند 92 13:42
سلام حتما عکسهای آنیل جون بزار که خیلی دلم تنگ شده پیشاپیش سال نو شما هم مبارک عید برای بچه ها خیلی قشنگ منکه از ذوق کردن بچه هام موقع عید لذت میبرم
مامان سولماز
پاسخ
سلام چشم خانومی خوبی؟ فرشته هارو ببوس
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 17:41
وضعيتت درست مثل وضعيت منه... منم عشق اين موقع از سال و خونه تكوني و خريد و .. هستم به هر حال موفق باشي
مامان سولماز
پاسخ
خوبه جالبه
الهام(مامان اميرحسين)
27 اسفند 92 17:41
سلام عزيزم امیدوارم سال ۹۳ همون چیزایی براتون رقم بخوره که دوست دارید ... سال نو پيشاپيش مبارك ... ... ... نصیحت نوروز93: ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭكنند !
مامان سولماز
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون سال نو شما هم مبارک باشه نصیحتتون هم خیلی باحال بود حتما
مامان اهورا(شهرزاد)
28 اسفند 92 10:31
سال 93 پيشاپيش به شما هم مبارك باشه عزيزم. دلم واسه آنيل كوچولو خيلي تنگ شده . از راه دور مي بوسمش انشاله سال خوبي براتون باشه سال 93 عزززززززززيزم
مامان سولماز
پاسخ
سلام شهرزاد جون خوبی؟ اهورای گلم چطول مطوله؟ سال نو شما هم مبارک باشه ببوس اهورا جونو
علامه کوچولو
28 اسفند 92 15:29
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********