آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

9 دی تولد مامان سولماز

1392/10/12 13:41
نویسنده : مامان سولماز
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دوستای گل و مهربونمماچ امیدوارم همیشه با نی نی های دوس داشتنی تون روزای خوبی رو داشته باشین.

9 دی روز دوشنبه تولدم بود که شبش مامانی و دایی ها و الی جونم برام کیک گرفتن و اومدن پیشمون دور هم بودیم و خوش گذروندیم دستشون درد نکنه جای شما خالی.

اینم از عکسا که آنیل با دیدن فشفشه هایی من عاشقشونم به ذوق اومده بود،البته عکس ها به دلیل دستمالی آنیل روی لنز دوربین بی کیفیت شده شرمنده.

به کیک میگفت دک و حمله به کیک:


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان اهورا(شهرزاد)
14 دی 92 12:56
تولدت مبارك باشه عزيزم انشاله صد ساله بشي
مامان سولماز
پاسخ
قربونت برم شهرزاد جون ممنون
مامان فرشته های آسمانی
18 دی 92 9:07
برایت یک بغل مریم,که مستش میشوی هردم,برایت قدرت آرش,که دشمن را زنی آتش,برایت سفره ایی ساده,حلال و پاک و آماده,برایت یک تن سالم,برایت هرچه خوبی هست,صمیمانه دعا کردم تولدت مبارک سولماز جون هرچند دیر اومدم ببخشید
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم به هر حال خوشحالم کردی
شقایق(مامان ارشان)
18 دی 92 12:37
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶ ________¶ ______¶ _____¶ _____¶ ______¶ ______¶ دوست جونم تولدت با تاخیر مبااااااااااااااااااااااارک. ایشالا 1000 ساله شی
مامان سولماز
پاسخ
قربونت برم مرسی خانومی
مامانی هیما
21 دی 92 9:16
تولد مبارک مامان سولماز جون
مامان سولماز
پاسخ
میسی میسی
سپید مامان علی
21 دی 92 21:04
تولدت مبارک مامان جون انیل ایشالا عمر طولانی داشته باشی و سایه ات بالای سر دخملت باشه ما اپیم
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم
یاسمن ( مامی فرشته ها )
22 دی 92 17:11
اه وای سولماز جون من می گویم چقدر دوستت دارم نگو هم ماه هستیم من هم متولد 10 دی ماه هستم فکر کن فقط 1 روز اختلاف داریم به سلامتی همه دی ماهی ها
مامان سولماز
پاسخ
عزیزم برام خیلی جالب بود که هم ماههی های من انقد گل هستن
مامان آیسا
1 بهمن 92 6:41
سلام آنیل جون و مامان سولماز عزیزش.من این پستتو قبلا خونده بودم و همینطور پست بعدیتو.اما نمیدونم چرا هیچ کامنتی از من نیست.مگه میشه من بیام و کامنت تبریک نذارم؟اصلا یادم نمیاد.ولی احتمالا یه مشکلی بوده که کامنتی نذاشتم.شاید نشده. ولی با اینکه دیره تولدتو تبریک میگم عزیزم.اینم بوس برای تولدت
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ خوشحال شدم که اومدین متوجه نظر خوصیت نشده بودم ممنون مرسی از لطفت خانومی
مامی آرمین
3 بهمن 92 9:29
ماشاالله به این دختر باهوشششششششششششششششش عزیزم ماشااله چه خانومی شدی چقدر نینی ها زود بزرگ میشن آدم دلش تنگ میشههههه
دوستت رویا
6 بهمن 92 9:56
سلام سولماز جان شرمنده که انقدر دیر تولدت رو تبریک می گم ولی به هرحال ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست. تولدت مبارک
مامانی هیما
12 بهمن 92 15:36
وای ای جونم چقدر خوشگل این دخملمون حرف میزنه ،چه کاردستی خوشگلی هم درست کرده
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم
عاطفه مامان الای
1 اسفند 92 11:42
سلام سولماز جان من که اومده بودم بعد از 9 دی وبلاگت ولی این پست هنوز نبود درسته که دیر شده ولی عزیزم بازم تبریک میگم بوس واسه مامان ودختر عزیزوناز
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عاطفه جون