آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

حرفای بابایی

1391/7/11 9:30
نویسنده : مامان سولماز
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آنیلم عشق من تو بهترین و زیباترین بهانه زندگی هستی و من هر کاری که از دستم بر بیاد برات انجام میدم شایدم بابایی راست میگه دارم زیاده روی میکنم شایدم انتظارم ازت زیاده با این سن کوچولو موچولوت، چیکار کنم هر چی تو کتابا خوندم و دارم پیاده میکنم  خوب! برات کتابای بچه گونه میخونم  کلی باهات بازی میکنم برات هر روز میرقصم خیلی دوس داری  که برات برقصم  فدات بشم من. هر روز رنگارو با توپای کوچولوی رنگی یادت میدم . چیزای مختلف میدم دستت ... و خیلی کارای دیگه ، برا همینا بابایی میگه زیاده روی میکنم!

خوب  دوس دارم تمام تلاشمو بکنم تا توانایی هات بره بالا تا اونجایی که میتونه بره بالا. بابایی دیشب بد جوری زد تو ذوقم میگه چیکار داری بچه رو، اون چیزی رو که هست قبول کن واقع بین باش! (آخه بابایی آنیل روانشناسی خونده) من نمیخوام ازت نابغه بسازم اصلا دوس ندارم یه چیز  متفاوتی باشی نرمال و عادی مث بقیه. شایم انقد توجه من بهت زیاده بابایی از حسادت این حرفارو زد، نمیدونم ولی ناراحت شدم.

فدای تو دختر جیگرم بشم که تازگی ها یعنی یه 4 روزی میشه خیلی راحت هر چی رو میدم سریع میگیری و میخوای بکنی تو دهنت. از لبلس عوض کردن همچنان متنفری و جیغ و داد مکنی. حموم کردنو دیگه دوس داری تو وانت بازی میکنی آب بازی رو خیلی دوس داری.این روزا شدیدا موهات داره میریزه. بالشت پر مو میشه تا صب. عاشق روی لحاف و تشکت هستی همش میخوای تورو بغل کنیم و تو از بالا تصویرای اونارو نگاه کنی. وقتی شیر میخوری دستاتو محکم از من میگیر ی اون موقع میمیرم برات(البته این کارو خیلی وقته انجام میدی ) گاهی وقتا هم میزنی. سرما خوردگیت هم خوبه خوب شد هفته پیش.

عاشقتم آنیلم عاششششششششششششششششششششششششششششششششششقتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
11 مهر 91 12:42
اخ چه مامان باحالی
شقایق(مامان محمد ارشان)
11 مهر 91 22:42
ناراحت نباش گلم مادر بودن یعنی همین!!!!! خدارو شکر که نینی گلی داره خوب پیشرفت میکنه!
مامان یاشار
13 مهر 91 15:30



سلام ممنون عزیزم شرمنده من بهتون سر میزنم ولی نظرم بازم نمیاد یاشار جون خیلی ناز شده ماشالا
از طرف من ببوسش
maman talaee
16 مهر 91 4:10
روز جهانی کودک بر خوشمل ترین دخمل دنیا مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان یاشار
18 مهر 91 19:32
قربونت برم خانومی. دشمنت شرمنده شما حتی اگه نیای هم من چون آنیل رو دوست دارم همیشه میام. خیلی هم ممنون از لطفت خانوم گل. آنیل خوشگلم رو ببوس


فدات بشم لطف داری عزیزم