آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

شنبه 1391/3/27

1391/3/28 8:26
نویسنده : مامان سولماز
354 بازدید
اشتراک گذاری

هیلدای من

نفسم فردا این موقع تو بین ما هستی و به دنیا اومدی مطمئنم با اومدنت دنیای مارو خیلی خیلی بهتر و زیباتر خواهی کرد. دوست دارم عزیزم ممنون که حس مادر شدن رو بهم میدی.

از صب بر عکس روزای دیگه خیلی بی حوصله بودم همه زنگ زدن زن عموها عمه ها و دختر خاله داداش کیومرث و ... زنگ زدن حالمو بپرسن. دستشون درد نکنهماچ ولی با همشون بی حال حرف زدم همه هم تعجب کردن!!! میدونم دیگه تا امروزو شب کنم مردم دیگه حوصلم سر اومده بود از انتظار تا شب شه یه عمر گذشت برام، جدی میگم خوشحالم که شب شده و میخوام بخوابم و فردا روز تولد تو هست گلم. از صب کلی خونه رو تمیز کردم و برای فردا آماده شدم. دست مامان گلم درد نکنه قراره فردا شبو باهام باشه خیلی دوست دارم مامانی.ماچماچماچ ایشالا که زود مرخص شم همون یه شب کافیه دیگه تو بیمارستان موندن برام سخته!!!

همسی عزیزم این 9 ماه خیلی برام زحمت کشیدی اخلاقم خیلی عوض شده بود خودم کاملا احساس میکردم ازت ممنونم که هر بار گویی اتفاقی نیفتاده باشه گذشت کردی. دوست دارم عزیزم ممنوم.

از دوستای عزیز وبلاگی هم خیلی ممنونم که مارو پیگیرین و منتظر لحظه تولد هیلدا هستین. محتاج دعای شماییم. دعا کنین که عمل راحتی باشه و هیلدا سالم و سر حال باشه. دوستون دارمماچماچماچ

قربونت برم نفسم دوست دارم باورم نمیشه که فردا بینمون هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)