آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

بی قراری

1391/1/30 16:57
نویسنده : مامان سولماز
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم. من که دیگه دچار روز مره گی شدید شدم حوصله هیچ کاری رو ندارم از کار کردن خسته شدم نمیتونم هیچ کاری انجام بد مدکتر گفته احتمالا زایمانم سزارین باشه پیاده روی دیگه نمیرم. 2 ماه دیگه مونده تحملم تموم شده همش فک میکنم یعنی چه شکلیه چه جوریه میتونم مادر خوبی باشم یا نه؟!!!!!!! ماشالا انقد تکون میخوره که نگین و نپرسین!!!!!!!! خیلی باحاله فک کنم شیطون شیطون بشه با این وضع. از دور معلومه تکون خوردنش!!!!!!!! نیشخندلبخند

غذا پختن برام عذاب آوره .صب ها وقتی پا میشم کف پام انقد درد میکنه که نگو.نگران تا حالا همه میگفتن که خوش به حالت بهت نمیاد حامله باشی انقد سرحال و فرز بودم. ولی الان هم سنگین شدم هم بی حوصله ! باز قبلا کتاب میخوندم سرگرم شم چند تا چیزم یاد بگیرم الان حوصله اونم ندارم خلاصه این روزا خیلی از خودم بدم میاد. فقط منتظرم نی نی بیاد و تحولات رو هم با خودش بیاره. قلبقلبقلب

2 هفته دیگه میرم سونو برا وزن و قد و .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)