آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

آزمایش قند

1391/1/25 16:21
نویسنده : مامان سولماز
353 بازدید
اشتراک گذاری

مردم بس که آزمایش قند دادم.مزه بد گلوکز یه طرف، دو بار خون میگیرن یه طرف گشنگیش منو میکشه!!

دختر گلم ببخشید که باعث میشم تو هم این همه وقت گشنه بمونی. قربونت برم فک کنم دفعه آخر بود که آزمایش قند دادم ولی خیلی بد حال شدم. اومدم خونه یه چیزی خوردم فقط خوابیم بعدش یک عالمه آب و آبمیوه و چایی خوردم!!! بازم احساس کمبود مایعات میکنم!!

خوب حالا بگم از شلوار حاملگی . اوایل حاملگی یه شلوار لی خیلی خوشگل خریدم یعنی اون موقع نمیدونستم باردارم. بعد که فهمیدم اعصابم خورد شد که شلوارمو چیکار کنم حیف شد. بعد رفتم یه شلوار پارچه ای حاملگی دکمه دار خریدم منی که به عمرم شلوار پارچه ای مشکی نمی پوشیدم. یه بار پوشیدم از خجالت داشتم آب می شدم خلاصه کلی فک کردم به این نتیجه رسیدم که کمر شلوار پارچه ای رو ببرم و کمر لی رو هم ببرم برا پارچه ای رو بدوزم به لی. خواهر شوهرم خیاطه دستش درد نکنه برام انجام داد. حالا هر کی میبینه خوشش میاد. اولش تعجب میکنن که حامله ای چه جوری لی میپوشی بعدش خوششون میاد. البته شلوار لی حاملگی بود ولی من نپسندیدم خوشگل نبودن برا همین اینکارو کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)