آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

آماده شدن برای سال جدید

1390/12/19 11:33
نویسنده : مامان سولماز
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیز. قبل از همه چیز پیشاپیش سال جدید رو به همه دوستای وبلاگی به خصوص نی نی وبلاگی ها تبریک میگم. امیدوارم سال خوبی داشته باشین با نی نی های جدید.قلبقلبقلب

ازتون میخواستم راجع به اسم پروا که میخوام برای دختر قشنگم بزارم نظر بپرسم خودم خیلی این اسمو دوس دارم ولی خیلی ها میگنمعنیش یعنی ترس!!! البته معنی زیادی داره یعنی صبر و آرام و قرار . یه معنیش هم ترسه حالا به نظرتون این اسم رو بزارم بده؟ لطفا نظر بدینخیال باطل

میدونم که خونه تکونی ها کم کم داره تموم میشه. منم خونه تکونی البته چه عرض کنم اسباب کشی کردم خونهمث دست گل شده و با این وضعم کسی نمیذاشت کار کنم.دست گل همسی جان درد نکنه که مث همیشه کمک حالم بود مامان جونم هم کلی کمک کرد تا بالاخره کارا تموم شدن.نیشخند

خرید عیدم رو هم کردم یه مانتوی حاملگی هم گرفتم با کیفو کفش و از این حرفا... به سلامتی دیگه خونه خودمون رو هم شروع کنیم به ساختنامیدوارم کارا خوب پیش بره.فک کنم تا٤،٥ ماهگی نی نی مون توم بشه به امید خدا.فرشتهمتفکرمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)