آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

یلدای 93

1393/10/3 11:16
نویسنده : مامان سولماز
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیزم یلداتون مبارکمحبتمحبتمحبت

امسال یلدارو خونه عموی آنیل دعوت بودیم ، خیلی خوب بود خوش گذشت به خصوص به آنیل چون برای اولین بار بود که به تنهایی با بچه ها بازی میکرد ! البته تند تند میرفتم و سر میزدم. نمیدونم چرا انقد حساسم و از استقلال آنیل نگرانم میدونم این نگرانی اصلا خوب نیست و آنیل دیگه بزرگ شده ولی چه کنم منم اینطوریم! 

در کل باید وابستگی آنیل هم نسبت به من کمتر بشه وایشالا همیشه شاد و سر حال خوش باشه.

مگه میذاری ازت عکس بگیرم اصلا از عکس خوشت نمیاد دیگه بزرگ شدی اعتراض وارد نیست چون همه میدونن که با چه مصیبتی ازت عکس میگیرم . یه جا بند نمیشی که همش از دوربین فراری هستی.

اینم هنونه یلدامون:

ودختر عم و پسر عموی آنیل که باز هر کاری کردم آنیل پیششون نیومد برای عکس: 

تو این چند ماه اخیر چون خیلی کارتون میبینی گفتم لااقل کارتونبه زبان انگلسی ببینی که چند تا لغت انگلیسی یاد بگیری ، خداروشکر پیشرفتت بد نبود و کلی چیز یاد گرفتی و علاقه نشون میدی.

و البته سرگرمی این چند وقتت پازل هم هست که بسیار دوس داری و با دقت میچینی، ماشالا به دختر باهوشم بوسبوسبوس

شنبه 29 آذر هم رفتیم کوه اولش نمیخواستیم تورو ببریم گفتیم شاید هوا سردباشهف ولی بعدش دلمون نیومد و خداروشکر هوا خیلی خوب بود باز از همه بیشتر به تو خوش گذشت مثل همیشه عاشق طبیعت هستی،

انقدی که تو طبیعت بهت خوش میگذره تو پارک و شهربازی نمیگذره!

کوه های هیران هست:

 

بسیار زیبا و خوش آب و هوا بود.

دوست دارم دختر عزیزم همیشه شاد و موفق باشی محبتمحبتمحبت

 

پسندها (10)

نظرات (11)

مامان عاطفه
7 دی 93 10:16
یلداتون مبارک خیلی خوشگل بود هندونه انیل رو ببوس چرا اینقدر خجالته عکس نمیندازه؟
مامان سولماز
پاسخ
ممنونم عزیزم نه از خجالت نیست از عکس خوشش نمیاد!!!
مامانی هیما
7 دی 93 10:49
قربون این دخمل بشم که دیگه برای خودش مستقل شده
مامان سولماز
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنون خانومی
مامانی شهرزاد
8 دی 93 8:45
واي كه من عاشق طبيعت اردبيلم بسيااااااااااااااار زيباس. انشاله هميشه خوش باشيد ببوس گل دخترو سولماز
مامان سولماز
پاسخ
فدات شم خانومی مرسی شما هم اهورای عزیزمو ببوس اومدم جدید نذاشته بودین دلم برای اهورا جون تنگ شده بود
مهتاب
8 دی 93 12:33
سلام خانمی " از آشنایی با شما و دخملی نازتون بی نهایت خوشحالم و مایلم با شما دوستی کنم اگه شما هم موافقید لطفا پیشمون بیایید و خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستیم . از من بوس و بای برای شما
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف دارین حتما من لینکتون میکنم
یاسمن( مامی فرشته ها )
9 دی 93 8:27
همیشه به تفریح و مهمانی و شادی باشید چقدر دختر عمو شبیه آنیل جون هست زنده باشند هر دو تا یشون
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خانومی جدی شبیهن چه جالب اصلا شباهتی نمیدیدم
مامان فرشته های آسمانی
10 دی 93 12:51
سلام یلداتون مبارک من خیلی تنبلم هنوز عکسای یلدا رو موفق نشدم بزارم چه طبیعت زیبایی ! آفرین به آنیل جون که مستقل شده
مامان سولماز
پاسخ
لام عزیزم خوب بزارین ما هم ببینیم مرسی خاله جون آره تقریبا داره مستقل میشه
مامان حديث
22 دی 93 10:41
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...
مامان علی
25 دی 93 22:10
به به به این دخمل طبیعت دوست یلدات مبارک چه هندونه خوشگلی
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خانومی چه عجب از اینورا ؟!!!!!!! راه گم کردی؟ خوشحال شدم سر زدی عزیزم
مامان آیسا
29 دی 93 11:14
سلام سولمازعزیزم خوبی؟آنیل جونم خوبه؟نگرانی مادرانت طبیعیه عزیزم.اینکه آنیل از عکس گرفتن خوشش نمیاد هم موقتیه.آیسا هم قبلا خوشش نمیومد که بهش بگی یکجا بایسته و ازش عکس بگیری.بیشتر عکساشو اتفاقی و بدون اینکه متوجه باشه میگرفتم.اما الان یک ساله که خودش میگه مامان بیا ازم عکس بگیر و دوست داره. این خانم خوشگله رو از طرف من ببوس.
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی خوبی عزیزم؟ خوشحالم کردی دلم براتون تنگ شده بود ممنون ایشالا که واقعا همینطور باشه ممنون شما هم آیسا جون رو ببوس
سما مامان مرسانا و ارشيا
2 بهمن 93 17:56
سلام عزيززززم خوبيد؟گل دختر خوبه؟خدا آنيل جونمو حفظ كنه و زير سايه ى پدر و مادر خوبش بزرگشه شما رو به وبلاگ پسمل و دخملم دعوت ميكنم خوشحال ميشم نظرتونو هم بگيد با افتخار لينك شديد شما هم بلينك بوووووووووووس واسه شيطون بلا
مامان سولماز
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون عزیزم
مامان آیسا
19 بهمن 93 6:50
سلام سولماز عزیزم خوبی؟آنیل جونم چطوره؟خیلی خوشحال شدم که متن طولانیمو خوندی و خوشت اومد.ممنونم ازت که خوندیش و ممنون بخاطر نظرلطفت. عزیزم تابستون اردبیل اومدم و البته دومین باری بود که میومدم.نمیدونم دوباره کی بشه بیام.ممنون بخاطر پیشنهادت.نیومده مهمون نوازیت مشخصه و بخاطرش ممنونم ازت. انیل جونو از طرف من ببوووووووووووس
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ممنون از شما که متن های زیبایی مینویسین ما هم از خوندنشون لذت میبریم ایشالا به زودی تشریف بیارین تا بتونیم همدیگرو ببینیم