آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

باغ پرندگان

1393/8/10 9:33
نویسنده : مامان سولماز
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی؟

دیروز جمعه رفتیم باغ پرندگان اردبیل البته باغ که چه عرض کنم!!!دلخور ولی برای شما بچه ها از هیچی بهتره.

آخ که چه ذوقی کرده بودی، اکثرا قرقاول بودن تو این یکی قفس خرگوش هم بود!!! وتو با دیدنشون انقد ذوق کرده بودی که نگو   بهشون کلم میدادی:

خوش اخلاق شده بودی همش میگفتی مامان بخندم عکس بگیر تو واین کارا عمرا!بوس

اینجا داری صدای مرغابی هارو در میاری:

داشتیم برمیگشتیم بین من و بابا را رفتیم یه لحظه سایه تو ندیدی دویدی اونور گفتی سایه ام کو کل مسیر و همونطوری اومدی تا یه وقت سایه ات گم نشه !!!قه قهه قربونت برم من شیرین زبونمبوسمحبت

پسندها (4)

نظرات (6)

عاطفه
11 آبان 93 7:41
چه بزرگ شده ماشاللاه ببوسش سولماز جون
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عاطفه جان
مامانی شهرزاد
11 آبان 93 8:35
وااااي قوربون اين دختر ناز با استعداد برم كه اينقدر خوشگل شده خانوم شده بزرگ شده . خدا حفظش كنه
مامان سولماز
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی
مامان یاشار
11 آبان 93 15:21
هزار ماشالا دخملمون خانومی شده واسه خودش. سولماز جون براش اسفند دود کن و یه عالمه ببوسش. دلم براش تنگ شده بود خیلی.
مامان سولماز
پاسخ
مرسی خانومی ما هم دلمون تنگ شده
مامان فرشته های آسمانی
18 آبان 93 9:01
سلام چه بامزه شدی خوشکل خانم همیشه به گشت وگذار
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی هیما
18 آبان 93 13:54
ای جونم چه ذوقی هم کرده قربونش بشم
مامان سولماز
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
دوستت رویا
30 آبان 93 17:08
سلام عزیزم از دیدن عکسهای دختر قشنگم کلی شاد شدم. سولماز جان زودتر تو فکر دومی باش که یه دختر حتماً احتیاج به خواهر یا برادر داره. اشتباه منو نکن و نذار دخترت تنها بمونه که خیلی کمبود خواهد داشت. مواظب خودت و دختر عزیزت باش.
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی خوبی؟ ممنون عزیز دلم والا خودم هم گاهی دلم میخواد ولی الان زوده