آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

22 ماهگی آنیلم

1393/1/28 8:33
نویسنده : مامان سولماز
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه مامان.

خانومم، عشقم داری 2 ساله میشی من روز به روز عاشق تر.

                                       22ماهگیت مبارک عزیزم

جان مادر، تصمیماتی گرفتم و با مشورت پزشک میخوام از آخر این ماه از شیر بگیرمت. اما از الان غصه ام گرفته و دل نگرانم که چطوری میخوای تحمل کنی آخه خیلی وابسته ای خیلی یعنی خییییییییییییلی هانگران

با بقیه بچه ها مقایسه میکنم میگم، امیدوارم که راحت باشه.

از پوشک میخواستم بگیرمت اما زیاد همکاری نکردی و منم اصراری نداشتم گرچه خیلی هم خوب میدونی خودتو زدی به اون راهچشمک

چند روز پیش رفتیم بازار جوجه های رنگی هم میفروختن تو هم عاشق جوجه مگه دل میکندی!! مجبور شدم برا خاطر تو هم که شده 2 تا دونه سبز و زرد  خرم انقده دوسشون داری هر چی میخوری برا اونا هم میبریقلب آخه نگه داشتنشون خیلی سخته:

این روزا هوا خیلی خوبه البته یه روز در میون ابری میشه ولی بازم میبرمت بیرون که جبران این همه خونه موندت باشه زمستون به خاطر هوای بد اردبیل مگه میشه جایی رفت اونم با بچه!!

خلاصه خوش به حالت هست و کلی ذوق میکنی از گشت و گذار و بازی با بچه ها و به خصوص سرسره بازی.

هنوزم عاشق کتاب خوندن هستی و امیدوارم همینطور پیش برهماچ

تاب تاب عباسی رو کامل میخونی :

تاب تاب عباس اودا نندازی اگگگگگگگگگگرم بندازی اویل میگفتی انگرم بندازی ببل مامان بندازی

به دایی ها و عموهات دایی و عمو نمیگی اسماشونو صدا میکنی و میدونی کدوم بچه مال کدوم خانوادس تو خونه که با خودت حرف میزنی هر خانواده رو یه جا میگی.

رنگ هارو میخوام یادت بدم اما فقط زرد و آبی رو یاد گرفتی به همه رنگ های دیگه میگی آبی.

یک دو سه چاچار پنج رو این مدلی میگی.

هر کی از فامیل تو رو بیرون ببینه باورش نمیشه که تو همون آنیل همیشگی هستی نه اینکه توی خونه آرومی برعکس تو بیرون بسیار شلوغی و دوس داری همه جا بری و مستقل باشی اگه دلت بخواد یه خیابون رو به تنهایی بدون اینکه حتی یک لحظه نگاه کنی ببینی کسی پشت سرت میاد یا تنهایی واسه خودت میری این منو هم نگران میکنه هم از اینکه دل و جرات داری خوشحال!

خلاصه شیطونی شدی واسه خودت.قلبماچ

هم ترکی و هم فارسی جمله های کوتاه میگی اما فعلا کامل صحبت نمیکنی.

تو ماشینا عاشق کامیون هستی و میگی دامیون.

آنیل جونم فعلا حرف سین رو نمیتونی تلفظ کنی مثلا به من میگی اولماز(سولماز) و حرف د رو بیشتر به کار میبری.

لجبازیات کم شده و دیگه هیچ کس رو چنگ نمیدارزی از این بابت  خیلی خوشحالم درسته باعثش هم وتقریبا خودم بودم یه دو ماهی بود برات کم گذاشتم و زیاد حواسم بهت نبود اما جبران میکنم و عااااااااااااشقتم نفسم.

آنیل از ذوق دیدن دریاچه :

آنیل در پی سرسره:

 

آنیل در حین بازی ماشین تصادفی با دختر عموش دنیز،(اگه آنیل رو پیدا کردین! کلاه زرد رنگه آنیله):

اینم دنیز جون :

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (16)

مامان فرشته های آسمانی
29 فروردین 93 0:02
سلام چه بامزه میگه چاچار جوجه های بامزه ایی داره ولی خدا کنه بهشون وابسته نشه
مامان سولماز
پاسخ
سلام فک نمیکنم آنیل شخصیت وابسته ای نداره گهگداری بهشون سر میزنه
عاطفه مامان الای
30 فروردین 93 12:53
سلام عزیزم عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین عزیز خاله رو ببوس هفتسینت هم عالی بود
مامان سولماز
پاسخ
سلام ممنون خانومی مرسی لطف داری
مامانی هیما
31 فروردین 93 9:10
22 ماهگیت مبارک دخمل خوشگل
مامان اهورا(شهرزاد)
31 فروردین 93 12:55
واي واي واي چه جيگري شده اين خانم كوچولوي ناز . جوجه هاشو نمي چلونو سولماز ؟؟؟؟بابا واسه پوشك زوده حالا بذار حالشو ببره . موهاش بلند شده فرشته كوچولو . خيلي دوستش دارم ببوسش عزيزم
مامان سولماز
پاسخ
مرسی خاله مهربون. آره اتفاقا یکیش مرد ممنون عزیزم اهورا جونو ببوس
مامانی هیما
31 فروردین 93 14:42
مامانی روزت مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:19
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 4:18
عزیز دلم آنیل جونم خدا حفظت کنه..مامانی برای دخترمون حتما اسپند دود کنید..مامانی روزتون مبارک
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری روز شما هم مبارک
مامان فرشته های آسمانی
1 اردیبهشت 93 8:21
روز زن، روز نور گرفتن از درخشان ترین خورشید هدایت روز آموختن باغبانی گل های خوشبوی یاس و نرگس روزتان مبارک
عشق مشکی یواش
1 اردیبهشت 93 22:50
سلام روزت مبارک
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:25
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
خاله مینا
3 اردیبهشت 93 23:58
ای جونم چ ملوس این عروسک خانوم ی غالمه ازجای من بوسش کن ب منم سبزن خانومی
یاسمن( مامی فرشته ها )
16 اردیبهشت 93 12:28
آنیل جونم چه تیپ پسرانه بهت می اید بامزه شده بودی توی اون لباس جوجو هاتم خیلی ناز هستند مراقب باش یه وقت مریض نشوی به خاطر وجود نازنین این جوجو ها
مامان یاشار
17 اردیبهشت 93 23:36
الهی قربون دخملی خوشگلم برم. دلم براش یه ذره شده بود. هزار ماشالا خانومی شده دیگه. یه عالمه ببوسش
مامان سولماز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانومی ما هم دلمون برا یاشار جون تنگ شده بود ببوسش
مامان آیسا
25 اردیبهشت 93 20:43
سلام سولمازجان خوبی؟آنیل عزیزم خوبه؟چقدر عکساش نازه عزیزم.وای چقدر جوجه هاش بانمکن. آیسا وقتی این عکسو دید گفت مامان منم جوجه میخوام.بعدم گفت مامان جوجه های آنیل با رنگ لباسش ست شدن.منم کلی خندیدم راست میگه ست شدن حسابی. همیشه شاد باشین و خوش الهی.
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی خوبین؟ آیسا جونم چطوره؟ ماشالا به این دخمل باهوش راس میگه ست کرده خودم هم دقت نکرده بودم ببوس آیسای عزیزمو
سارا
26 اردیبهشت 93 9:17
سلااااااام.من اول دبيرستانم(بايد حتما ميگفتم)خب اول اينكه بچتون فوق العاده نازه عاششششقششششمخعلي خوشمل و خوشمزه است.واااااااااي دوس داشتم بخورمش، چن تا خواهش دارم: ١-عكس بيشتري از انيل بذارين(واقني نازه)===>اصن يه وضي))) ٢-اسم منو بهش ياد بديييييناااا انيل جون دوستت دارم خعلي بزرگ هم نشو
مامان سولماز
پاسخ
سلام سارا جون شما لطف داری عزیزم ممنون از حسن نظرت چشم حتما سعی میکنم عکسای بیشتری بزارم اسمتونم یاد میدم و میگم که خاله مهربونی مث شما داره و اینکه من خودم عاشق بچه های دبیرستانم چون اون دوره رو خیلی دوس دارم موفق باشی عزیزم
دوستت رویا
5 خرداد 93 11:30
درمورد از پوشک گرفتن اصلاگ عجله نکن که اونوقت سالها گرفتار می شی. بهترین را تشویقه. پوشکشو ببند و برای هربار که جیششو بگه و پوشکشو خشک تحویل بده جایزه و تشویق فراوون در نظر بگیر و مرتب بهش بگو دیگه داری بزرگ میشی لباست بدون پوشک خوشگلتر میشه و از این حرفا..... من درمورد دخترم خیلی خوب جواب گرفتم و از وقتی دیگه نیستمش هیچوقت خودشو خیس نکرد.
مامان سولماز
پاسخ
ممنون خانومی بابت راهنماییت خوشحال شدم