آنیلآنیل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آنیل دختر خرداد

آخرای 93

1393/12/2 17:58
نویسنده : مامان سولماز
546 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستای گلم  خوبین؟ حتما همتون دارین خونه تکونی میکنین بله دیگه آخرای سال از همه جا بوی عید و خونه تکونی میاد ! حالا ماها که با بچه های کوچیکمون چطوری این همه کارو انجام میدیم بماند!!!

دلم برای همه چی تنگ میشه برا نوشتن برای سر زدن به شما دلم برای تک تکتون تنگ میشه اما از اینجا مونده و از اونجا رونده شدم درس میخونم اما گاهی نمیشه با بچه و خونه داری و... اینا مگه میشه عالی درس خوند شایدم بهونه میارم!!!خسته

خلاصه دعام کنین از همتون میخوام ممنون میشم . محبتبوسمحبت

اینم از هوای این روزهای اردبیل هست، زمستون اصلا برف نداشتیم تا که امروز یهویی و... خداروشکر:متنظر

از آنیلم بگم که چقد اخلاقش تند تر شده همه اینو میگن چون پرخاشگر و لوس شده قربونش برم خندونک 

چه میشه کرد تک دختره دیگهچشمک

شیرین زبون شده و کلی با همه گرم میگیره. با بچه ها زود دوس میشه از این بابت خیلی خوشحالم با همشون میسازه خیلی خوبهبوس

امسال اصلا سرما نخورده بودی تا دیروز که رفتیم برای خرید عید هوا سرد بود یه کوچولو سرما خوردی که خدارو شکر دیگه دارو خوب میخوری و برعکس گذشته عاشق دارو خوردن شدی تا یه جات خراش کوچولو برمیداره میای و میگی مامان شربت میخوامراضی

حین خرید با همه فروشنده ها دوس مشدی و همه تعریفت میکردن آخه نه اینکه من که لباس پرو میکردم نظر میدادی مامان این خوبه رنگشم خوبه و ... از این شیرین زبونی ها همه خوششون میومد

اما آخراش حوصله ت سر رفته بو د به خصوص موقعی که  برای تو لاس میگرفتیم و همش عوض میکردم جیغ و داد را انداختی ولی بعدش رفتیم شهر بازی کلی بهت خوش گذشت.

چند وقت پیش عقد دوستم بود وتلتر و گذاشته بودی رو سرت تنهایی میرفتی به همه جا سر میزدی و من دلنگرون به حرفم هم گوش نمیدادی هی میگفتم بشین کو گوش شنوا!خسته

این عکس هم مال روز تولد منه که چقد ذوق زده بودی همش میگفتی کیک تولد ماما مبارک قه قهه

آنیلم من عاشقتم قابل وصف نیست این دوست داشتن بی حد و مرز  محبتبوسمحبت

از اینکه نمیتونم بیام و مطلب بنویسم ناراحتم اما سعی میکنم بیشتر فیلم بگیرم از شیطون بازیات محبت

دوستای گلم روی گل نی نی هاتون رو ببوسین که عاشق همشونمبوس

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان علی
2 اسفند 93 19:23
امیدوارم تو درس و خونه داری و بچه داری موفق باشی همینطور که تا الان بودی به به چه برفی.. خوش به حالتون ماشاالله به این دخمل شیرین زبون که برای مامانی لباس انتخاب میکنه عکس های تالار خیلی خوشگلند راستی مامانی تولدت مبارک انشاالله هزار سال سایه ات بالای سر گل زندگیت باشه
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم همینطور به شما که نمیرسم ماشالا دست تنها به همه کارات میرسی
مامان فرشته های آسمانی
3 اسفند 93 11:20
وای میدونم منم وقتی بچه ها کوچکتر بودن تصمیم گرفتم ادامه تحصیل بدم مارال شاید 2سالش بود فکر کن بچه و سرکارو یه دختر اول دبستانی وقتی فکر ش رو میکنم نمیدونم چه جور طاقت اوردم همه ی کلاس دانشگاه ها هم باید میرفتم خدا بهتون قوت میده درک میکنم چقدر سخته آنیل جونم دیگه بزرگ شده باید نظربده پس چی فکر کردی مامانی تولدتون هم مبارک ایشالله صدسال زنده باشی [
مامان سولماز
پاسخ
ماشالا به شما ای ول دارین به خدا ایشالا همیشه موفق باشین مرسی خانومی
مامانی شهرزاد
3 اسفند 93 13:14
وااااااااااااااااااااااااي چه برفي خوشبحالتون . واي آنيل چه ناز شده توي اون لباس . انشالا كه موفق باشي عزيزم. من كه هنوز خونه تكوني رو شروع نكردم . عذا گرفتم انشاله روزاي آخر سال روزاي خوبي براي تو و خانواده ات باشه عزززززززيزم ببوس آنيل خوشگلمو
مامان سولماز
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری ببینیم با این فسقلی ها چطوری شروع کنیم خونه تکونی رو!!!
افسانه مامان رها سادات
6 اسفند 93 6:21
ماشالله هزار ماشالله این همه وقت نیومدم پبشتون باورم نمیشه چقدر بزرگ شده دخملیه ما یادش بخیر امگار همین دیرئز بود که براش سیسمونی نی خریدی ماشالله اسفند دود کن خیلی بزرگ وخانم شده هی وای از گرفتاری و مشغله که نتونستم بیام عزیز دلم را ببینم دوستون داریم ممنون سر زدبد به ما
مامان سولماز
پاسخ
ممنون عزیزم رها جونم خیلی بزرگ شده نی نی دیگتون هم واقعا سورپرایزم کرد !!! آره خوب با کار و بچه چه انتظاری هست میدونم درکت میکنم خانومی
یاسمن( مامی فرشته ها )
9 اسفند 93 12:40
سلام سولماز جون نمی دونم داری واسه کنکور ارشد آماده میشوی یا اینکه امسال ارشد می خونی ؟ به هر حال پیروز و موفق باشی
مامان سولماز
پاسخ
سلام خانومی خوبی؟ممنون عزیزم من دارم برای کنکور سراسری میخونم میخوام از اول کنکور بدم
تاپ
10 اسفند 93 18:37
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
کوثر
29 اسفند 93 9:28
سلام خاله جون وبتون خوشجله.امیدوارم همیشه موفق باشید.من لینکتون کردم خوشحال میشم منو لینک کنید خاله جون.بآرزوی سالی پراز خیر وبرکت واسه شما وکوشولوتون.
مامان سولماز
پاسخ
سلام کوثر جان خوشحال شدم منم لینکت کردم مرسی عزیزم همچنین برای شما